__________________________________________________________________________________________________________________________

NIP TEHNIKA

Slike izdelkov.

Čestitke za odlične ideje in natančno opravljene naloge.

2. naloga od 4. 5. 2020 do 29. 5. 2020

Dragi učenci
Iskrene čestitke vsem, ki ste odlično opravili 1. nalogo in poslali fotografije izdelkov.

Pripravila sem  novo nalogo, ki jo boste oddali do 29. 5. 2020 v obliki ankete.

ANKETA je obvezna za vse učence. Izpolnite jo le enkrat, ko opravite vse naloge.

Če imate vprašanja, lahko vprašate učiteljico.

  1. b in 5. c razred Marija Strah:  marija.strah@os-trebnje.si
  2. a razred Marta Gačnik:  marta. gacnik@os-trebnje.si

Odgovorila vam bom v 24 urah med tednom. Z veseljem vam bom pomagala.

NAVODILA ZA DELO ZA OBDOBJE OD 4. 5. 2020 DO 29. 5. 2020

Današnja naloga je konstrukcijska.

Oglejj si videopovezavo.

Konstrukcijo lahko naredite zbirkami (lego kocke… ), če jih imate, ali z gradivom, ki ga boste našli: odpadna embalaža, različne gumice in elastike za verigo in jermen, vrvice, slamice  ali  palčke iz grma, ki raste na vrtu ali v gozdu,  karton in lepenka za zobnike, zamaški…

PRIMERI IZDELKOV:

Primere izdelkov  na fotografijah si poglej spodaj.    

Če imaš možnost, še sam poišči napravo, ki jo imate doma ali poišči idejo v knjigah ali na spletu.

Potek dela

  1. Razmisli, katero napravo boš naredil. Izberi tak izdelek, da ga boš z veseljem izdeloval.
  2. Pripravi gradivo ali konstrukcijsko zbirko.
  3. Izdelaj ( konstruiraj) napravo. Pazi na varno delo! Če režeš z lepenkarskim nožem ali luknjaš gradivo, bodi še posebej previden. Zaščiti delovno površino.
  4. Preizkusi uporabnost naprave.
  5. Izdelek fotografiraj.
  6. Izpolni anketo

Zmorem več (če želiš)

Če zmoreš, izdelaj napravo tako, da bo delovala – opravljala svoje delo – poganjala neko drugo napravo.

Pomagaj mi (če imaš težave)

Če ne zmoreš narediti naprave v  celoti, lahko izdelaš en del naprave ali samo model iz kartona. .

Ne pozabi na fotografijo in anketo.

Želim ti uspešno in ustvarjalno delo.

Lep pozdrav. Učiteljici Marta in Marija

Primeri izdelkov na fotografijah :

         

    

                    

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

DELO MED POČITNICAMI

Pozdravljeni,

čestitke vsem, ki ste se ves čas dela od doma trudili, izkazovali svojo kreativnost in mnogi naredili čudovite izdelke.

Kdor nalog pri NIP ni opravil in ni oddal anket, lahko to stori do 30. 4. 2020.

Vse ankete so ponovno odprte.

Ko ste vse opravili, brez skrbi uživajte na počitnicah.

Naloge bodo ponovno objavljene v ponedeljek, 4. 5. 2020.

Učiteljici Marija in Marta

Oglejte si izdelke.

_______________________________________________________________________________________________________________________

NIP TEHNIKA od 13. 4. 2020 do 24. 4. 2020

Dragi učenci
Verjamem, da ste se na drugačne način učenja že dodobra navadili.

Pričakovali smo, da pri neobveznem izbirnem predmetu naredite zabojčke, za katere ste že izdelali dokumentacijo. Žal smo morali ostati doma. Upam, da ste vsi zdravi, delate naloge, se učite in pomagate pri domačih opravilih.

Pripravila sem nalogo, ki jo boste oddali do 24. 4. 2020 v obliki ankete.

ANKETA je obvezna za vse učence.

Če imate vprašanja, lahko vprašate učiteljico.

5. b in 5. c razred Marija Strah:  marija.strah@os-trebnje.si

5. a razred Marta Gačnik:  marta. gacnik@os-trebnje.si

Odgovorila vam bom v 24 urah med tednom. Z veseljem vam bom pomagala.

NAVODILA ZA DELO ZA OBDOBJE OD 13. 4. 2020 DO 24. 4. 2020

Današnja naloga bo praktična.

Izdelali boste izdelek, ki je povezan z vsakdanjim življenjem in situacijo v kateri se nahajamo.

Izdelali boste zaščitno masko in stojalo za shranjevanje.

  1. IZDELEK

ZAŠČITNA MASKA

Gradiva in pripomočki: papirnate brisačke ali prtički, gumica ali elastika, lepilni trak, spenjač ali lepilo, škarje

Potek izdelave si oglej na povezavi:

  1. https://www.facebook.com/watch/?ref=search&v=219985375863331&external_log_id=cc24804173e7f0f5f909cf9bba488313&q=Sa%C5%A1a%20Lendero

ali

https://www.youtube.com/watch?v=6gDT4nulRPM

ali

https://www.youtube.com/watch?v=ySJLeQYp4UM&t=62s

 Potek dela

  1. Oglej si enega izmed posnetkov.
  2. Po navodilu izdelaj zaščitno masko. Če ti ne uspe prvič, poskušaj ponovno.

Pazi na varno delo!

  1. Preizkusi masko. Nadeni si jo na obraz.
  2. Sedaj si že pravi mojster. Uspelo ti je.

Če imaš čas, izdelaj maske še za ostale družinske člane.

  1. Izdelek fotografiraj.
  2. Shrani zaščitno masko. Potreboval jo boš pri izdelavi naslednjega izdelka.
  1. IZDELEK

Zaščitne maske, ki si jih izdelal, je potrebno shraniti. Za shranjevanje boš izdelal stojalo, ki ga oblikuj po svoji zamisli. Posvetuj se z domačimi. Za nekaj idej si lahko ogledaš posnetke na spodnji povezavi:

https://www.pinterest.com/pin/770748923712818824/

STOJALO ZA SHRANJEVANJE NOVIH ZAŠČITNIH MASK

Gradiva in pripomočki: rolice toaletnega papirja, škatlice od čaja, žarnic, riža…,  ovojni papir ali časopisni papir ali reklamni letaki, trši papir, lepilo, škarje.

Potek izdelave si oglej na fotografijah spodaj.

Potek dela

  1. Pripravi si gradivo.
  2. Zamisli si obliko stojala, ki bo sestavljeno iz različno velikih škatlic. Uporabiti moraš najmanj dve različno veliki škatlici. Pazi, da boš lahko v stojalo pospravil izdelano zaščitno masko zase, lahko pa tudi za ostale družinske člane. Zamisel skiciraj na list papirja.
  3. Po navodilu na fotografijah, izdelaj stojalo.

      Pazi na varno delo!

  1. Preizkusi uporabnost stojala.
  2. Izdelek fotografiraj.
  3. Izpolni anketo .

Potek izdelave stojala (za pomoč si oglej spodnji sliki)

  1. Izberi škatlice.
  2. Odreži zavihke.
  3. Oblepi zunanjo stran škatlice ali več škatlic.
  4. Škatlice zlepi skupaj.
  5. Prilepi jih na tršo podlago.
  6. Po želji lahko izdelek okrasiš z volno, čipkami, kamenčki…

Zmorem več

Če zmoreš, naredi stojalo, v katerem bodo imeli shranjene zaščitne maske vsi družinski člani.

Pomagaj mi

Če ne zmoreš narediti večjega stojala, naredi stojalo le z eno škatlico.

Če naloge ne razumeš, vprašaj učiteljico.