[button color=”pink”]12. TEDEN[/button]

Učenci, ko se bomo spet vračali v šolske klopi boste morali vsi tisti, ki še nimate dovolj ocen te ocene pridobiti. Dobro se pripravite! [button icon=”smile-o”]Button[/button]

 

[button color=”pink”]Se vidimo! Lp, Milena.[/button]

[button color=”purple”]11. Teden –15.5. – 29.5.2020 [/button]

Pozdravljeni učenci!

[button color=”purple”]Nadaljujemo z obravnavanjem Prebavil.[/button]

V učbeniku na strani 119-120 si preberite, kako poteka prebava in kakšen je pomen [button color=”aqua”]posameznih delih prebavne cevi:[/button]

  • ustna votlina
  • požiralnik
  • želodec
  • dvanajstnik
  • žolč
  • tanko črevo
  • jetra
  • trebušna slinavka
  • debelo črevo
  • danka

V zvezek si zapišite, kakšen pomen ima posamezni del prebavne cevi za kemično prebavo hrane. Ne pozabite tudi na mehansko prebavo hrane, ki poteka v ustni votlini (zobje). V učbeniku si poglejte zgradbo in pomen zob.

Ob koncu pa si še preberite o [button color=”aqua”]OBOLENJIH PREBAVIL[/button] , ki so tudi zelo pogosta in [button color=”aqua”]MOTNJAH HRANJENJA[/button]  h katerim spadajo: 

  • debelost
  • anoreksija
  • bulimija

Uspešno učenje vam želim!

 

10. Teden –18.5. – 22.5.2020 

Učenci lepo pozdravljeni! V tem tednu na urniku ni Biologije. Naprošam vas, da tisti, ki še nimate dovolj ocen dobro ponovite organske sisteme (Gibala, Mišice, Čutila).  V tem tednu se bomo tudi dogovorili, kdaj in na kakšen način bomo pridobili manjkajoče ocene.

Lep pozdrav,

Milena!

9. Teden –11.5. – 15.5.2020

Učenci pozdravljeni, teden začenjamo z obravnavanjem Prebavil.

V zvezek napiši naslov Hranim se (Učbenik str. 110 – 115).

Naloga prebavil je prebaviti in razgraditi hrano. Ni vseeno, kaj pojemo in koliko pojemo, glede na to kaj potrebujejo naše celice.

Odgovori na vprašanja in jih zapiši v zvezek:

  1. Oglej si živila, ki so naslikana v prehrambni piramidi v učbeniki, in ugotovi skupne značilnosti živil v posamezni vrsti. Ugotovitve zapiši.
  2. Se spomniš, kaj vse je danes že prispelo v tvoj želodec? Naštej vse použito današnjega dne.
  3. Kaj se ti zdi, kaj bi še bilo treba zaužiti danes, da tvoje telo prejme vse, kar potrebuje?
  4. Katero hrano moramo zaužiti za rast in obnavljanje, katero za energijo in katera nas ščiti?
  5. Napiši kakšno nalogo imajo prebavila in kaj spada k prebavni cevi.

Vsi tisti, ki nimate še ocene v drugem ocenjevalnem obdobju se bomo dogovorili glede pridobivanja ocen. Po pregledu v redovalnici ste imeli nekateri že dovolj ocen in ne bo potrebno pridobivati novih.

 

Lep pozdrav!

Milena

 

8. Teden – 4.5. – 8.5. 2020

Učenci lepo pozdravljeni, upam da ste lepo preživeli počitnice.

V tem tednu na urniku ni BIOLOGIJE, zato se boste lahko bolj posvetili naravoslovnemu dnevu na temo PRVA POMOČ. Upam, da se boste čimbolj potrudili in boste vsi oddali nalogo! Z učiteljico Tončko bomo naloge pregledale in si zabeležili kdo je nalogo oddal in kako jo je rešil.

Lep pozdrav!

Milena

______________________________________________________

7. Teden – 27.4. – 1.5. 2020

Prvomajske počitnice.

Učenci lepo preživite zaslužene počitnice! Čeprav bodo tokrat zaradi koronavirusa potekale malo drugače, jih vseeno izkoristite maksimalno!

V kolikor vam to znese, ponovite poglavja pri biologiji, ki vam delajo težave in oddajte preverjanje znanja v kolikor ga še niste!

Tisti učenci, ki imate pri predmetu BIO nezadostno oceno se dobro pripravite na popravljanje, ki bo potekalo preko videokonference, tako kot smo se dogovorili po e-mailu.

Lep pozdrav!

_______________________________________________________

6. Teden – 20.4. – 24.4. 2020

Učenci pozdravljeni! Vsi, ki ste mi poslali izpolnjeno preverjanje sem ga pregledala in ovrednotila. Večina vas je preverjanje rešilo zadovoljivo. Nekateri, ki preverjanja še niste izpolnili imate čas, do petka, 24.4.2020!

ŽLEZE Z NOTRANJEM IZLOČANJEM

V naslednjem tednu se bomo učili o žlezah z notranjim izločanjem. V učbeniku na strani 102 – 105 si preberi snov v učbeniku. Pozorno si na sliki poglejte, kje se nahaja kakšna žleza. Kako se imenuje. Kakšne so njene naloge. Kakšne so posledice zmanjšanega ali povečanega delovanja. Dobro si zapomnite tudi, kateri hormon izloča ta žleza!

V zvezek si zapiši naslov, potem pa natančno prepiši razpredelnico v učbeniku na strani 105 (to se tudi dobro naučite)!

Lep pozdrav!

_______________________________________________________

5. Teden – 13.4. – 17.4. 2020

Učenci pozdravljeni! V tednu, ki prihaja na urniku ni predmeta Biologija. Ponovite čutila!

Učenci, prosimo, da izpolnite anketo o šolski prehrani na povezavi: https://www.1ka.si/a/272434.

Če imate možnost, prosite še starše, da izpolnijo anketo o njihovem zadovoljstvu s šolsko prehrano na povezavi: https://www.1ka.si/a/272438.

Najlepša hvala za sodelovanje in pomoč.

Se slišimo naslednji teden! Lep pozdrav in veliko uspešnega učenja!

______________________________________________________

4. Teden – 06.4. – 10.4. 2020

Učenci ob koncu organskega sistema Čutila bomo preverili vaše znanje!

Do preverjanja dostopate preko te povezave: https://www.1ka.si/a/267845

Rok za oddajo preverjanja je do petka, 10.4.2020.

Uspešno reševanje vam želim!

Milena

________________________________________________________

3. Teden – 30.3. – 3.4. 2020

Učenci upam, da ste zdravi in da pogrešate šolo. Tudi jaz vas pogrešam in komaj čakam, da pridemo spet v šolske klopi!

Glede nato, da imamo lihe in parne tedne nove snovi ne bomo obravnavali.
Če boste imeli še kaj prostega časa, pa se posvetite tudi učenju biologije z gledanjem kakšnega dokumentarnega filma ali pa si preberite kakšen dober članek (https://www.nationalgeographic.si/).
Ostanite zdravi! Vaša učiteljica Milena!

____________________________________________________________________________________________________________________

2. Teden – 23.3. – 27.3. 2020

Učenci upam, da ste zdravi in delate za šolo. Pridno opravljajte svoje naloge in urejajte zapiske!

Ponovite zgradbo in delovanje človeškega telesa od začetka letošnjega šolskega leta.

VOH, OKUS, KOŽA

Nadaljujemo z organskim sistemom čutil. V tem tednu boste v učbeniku predelali čutilo za voh in okus ter kožo.

VOH IN OKUS (Učbenik stran 86-87):

  • Opišite nos kot organ, ki sprejema različne vonjave.
  • Pojasnite čutilno vlogo jezika.
  • Za vajo o tem, kako voh in okus sodelujeta, vam predlagam, da sami izberete primer hkratnega vonjanja in okušanja (naravoslovni dan 7. razred vonj in okušanje).

KOŽA (Učbenik stran 90-99):

  • S pomočjo učbenika predelajte učno snov o koži in njene glavne naloge, kaj zaznavamo prek kože. Opišite zgradbo in skrb za nego kože (poimenujte sestavne dele kože in jih povežite z delovanjem kože).
  • Poškodbe kože in prva pomoč (Oskrba ran, odrgnin in prask, prebadanje kože in tetoviranje, mozoljavost, kožni rak, ..).

Kratek povzetek snovi si zapišite v zvezek.

_________________________________________________________

1. Teden – 16.3. – 20.3. 2020

Učenci iz učbenika predelajte:

  • Čutilo za sluh in ravnotežje.
  • Zgradba, delovanje človeškega telesa.

Kratek zapis obeh snovi v zvezek.