Dragi učenci devetošolci,

opozarjam vas, da mi do predvidenega roka (15. 5.) še niste oddali poročila za filmsko vzgojo.

Prosim, da ga do nedelje, 24. 5., izpolnite in pošljete na moj e-naslov, ker morate v 2. ocenjevalnem obdobju še pridobiti oceno. Če dela ne boste opravili, vam ne bom mogla zaključiti ocene in boste pač morali opravljati predmetni izpit.

Tega si ne želite ne vi ne jaz, zato veselo na delo.

Za učence 7. in 8. razreda še vedno velja datum 29. 5. 2020.

 

Lepo vas pozdravljam.

Vaša učiteljica Maja

—————————————————————–

 

 

Dragi učenci,

razredniki so vas seznanili, da bo od 18. 5. dalje potekalo ocenjevanje znanja pri predmetih, pri katerih v 2. ocenjevalnem obdobju še niste pridobili ocene.

OCENJEVANJE ZNANJA PRI FILMSKI VZGOJI

Tudi pri izbirnem predmetu filmska vzgoja ste bili že ob koncu 1. ocenjevalnega obdobja seznanjeni z načinom pridobivanja ocen. Tako ste v elektronski obliki po e-pošti prejeli navodila za izdelavo poročila o ogledu filma z zgodovinsko tematiko. Da ste jih vsi prejeli, ste mi tudi potrdili v posebnem sporočilu.

Izdelava poročila naj bo prednostna naloga najprej za učence 9. razreda. Vaše izdelke pričakujem na način, kot smo se dogovorili, najkasneje do 15. 5. 2020.

Do 29. 5. 2020 pa pričakujem poročila učencev 7. in 8. razreda. 

Časovno si delo razporedite tako, da boste prednost namenili predmetom z obveznega dela predmetnika. Nalogo, ki sem jo predvidela za ocenjevanje znanja, lahko namreč opravljate tudi med vikendom in si za sprostitev ogledate film z zgodovinsko tematiko. Menim, da vam izpolnitev obrazca za poročilo ne bo vzela preveč časa.

Nekateri učenci ste svoja poročila že izdelali in mi jih poslali na moj elektronski naslov. Vsem sem tudi odgovorila, kako natančno ste poročilo izpolnili, in vas seznanila z oceno. Vaši izdelki so dokaz, da ste delo odlično opravili. 

Z veseljem pričakujem tudi ostala poročila. Verjamem, da ste lahko vsi pri izdelavi uspešni!

Lepo vas pozdravljam.

Vaša učiteljica Maja

—————————————————————-

Dragi učenci,

bodoče sedmošolce vabim, da se mi v prihodnjem šolskem letu pridružite na izbirnem predmetu filmska vzgoja I, prav tako pa tiste sedmo- in osmošolce, ki ste si v letošnjem šolskem letu za izbirni predmet izbrali prav filmsko vzgojo, opominjam, da lahko spoznavanje filmske umetnosti nadaljujete tudi v prihodnjem šolske letu pri izbirnem predmetu filmska vzgoja II, če to želite, seveda.

Poleg podrobnejše analize filmskih žanrov je čas namenjen tudi spoznavanju različnih šol animacije, od slovenske, hrvaške, poljske, češke, španske, disneyjevske … Za popestritev vam ponujam risanke. Z njo si lahko vedno polepšamo še tako turoben dan. Če si boste risanke ogledali, boste opazili, da se vse med seboj zelo razlikujejo. Pa gre povsod za risanko? Gre morda za animirani film? V čem se takšni izdelki med seboj razlikujejo?

Prilagam povezave do nekaterih. Morda ne poznate vseh, so pa nekateri izdelki med njimi postali že kar kultni.

Bojan: https://www.youtube.com/watch?v=mb5U4JNpkQk

Profesor Baltazar: https://www.youtube.com/watch?v=qJhHVG75W54

Kalimero: https://www.youtube.com/watch?v=12Eq4IS_d_Y

Črta: https://www.youtube.com/watch?v=I86bXhxkXIA

Palček Smuk: https://www.youtube.com/watch?v=d7SKfTs8EQg

Medvedek Uhec: https://www.youtube.com/watch?v=Ue11WfHEWYE

Toffsy in pojoča travica: https://www.youtube.com/watch?v=UN40ISTxpww

Sneguljčica: https://www.youtube.com/watch?v=hQZ6zzLpoNQ

Uživajte!

Vaša učiteljica Maja

———————————————————————–

 

Dragi učenci,

v teh nenavadnih časih, ko smo vsi bolj ali manj prikovani k računalnikom, se mi zdi še kako pomembno, da ohranjamo strpen in prijazen odnos drug do drugega, da vztrajamo in čakamo na čas, ko se bo vse spet vrnilo v skoraj takšne tirnice, kot smo jih bili navajeni.

Izbirni predmet filmska vzgoja nam v marsičem omogoča, da ob res kakovostnem filmu izbranega žanra uživamo. Pomembno pa je tudi, da se nas filmska zgodba dotakne in v nas pusti sledi. O vsem tem smo se učili, ko smo si skupaj ogledali kar dva filma. O vsem, kar sestavlja film in kako pomembne so ocene filma (tudi s strani filmskih kritikov), smo se takrat pogovorili. Najpomembnejši pa so bili seveda vaši vtisi po samem ogledu.

Že ob koncu 1. ocenjevalnega obdobja ste v elektronski obliki po e-pošti prejeli navodila za izdelavo poročila o ogledu filma z zgodovinsko tematiko. Da ste jih vsi prejeli, ste mi tudi potrdili v posebnem sporočilu. Poročilo o ogledu filma sem napovedala tudi za ocenjevanje.

Nekateri učenci ste svoja poročila že izdelali in mi jih v času, odkar nismo v šoli, poslali na moj elektronski naslov. Vsem sem tudi odgovorila, kako natančno ste poročilo izpolnili. Vaši izdelki so dokaz, da ste delo odlično opravili.

Ker se do nadaljnjega v šoli še ne bomo srečali, tudi ostali izpolnjujte poročila na podlagi ogleda izbranega filma. Le še nekaj učencev je takih, ki tega niso naredili.

Izdelava poročila naj bo prednostna naloga najprej za učence 9. razreda, nato pa tudi za vse ostale. Vaše izdelke pričakujem na način, kot smo se dogovorili, najkasneje do 15. 5. 2020, če se do tega datuma še ne vrnemo v šolo.

Kot smo se dogovorili, nas potem, ko vsi opravite svoje delo, v šoli, če bo tako možno, po delih čaka ogled še kakšnega “posebnega” filma in nato pogovor o filmskih vsebinah.

Za okus po ikoničnih filmih po izboru nekega posameznika vam ponujam povezavo do najbolj znanih filmskih citatov: https://citymagazine.si/video/100-najbolj-ikonicnih-filmskih-citatov-vseh-casov/. Najbrž lahko tudi vi imenujete vsaj tri, ki so se vam vtisnili v spomin. Meni ljub je citat iz filma Skrajno glasno in neverjetno blizu (2011): Če bi bilo vredne stvari lahko najti, jih ne bi bilo vredno najti.

Zdaj pa, če imate čas, veselo na ogled filma … in nato dalje.

Bodite dobro in #ostanitedoma …

Vaša učiteljica Maja