1. 6. 2020

Dragi učenci in starši!

Zaključuje se poučevanje na daljavo. Za vse je bilo obdobje nov izziv in nepričakovana priložnost. Marsikaj smo se naučili in orali smo ledino. Skupaj smo močnejši in samozavestnejši. Tudi likovno ustvarjanje je bilo na daljavo zelo uspešno. Vaš trud je prepoznaven in nastali izdelki nekaj posebnega. Hvala, da ste spretno in z domišljijo uspešno povzeli navodila in spodbude.

Hvala tudi staršem za podporo in razumevanje.

Likovni izdelek: Cvetoča veja, ki ste ga ustvarili, prosim prinesite s seboj v šolo, da bomo oblikovali razredno razstavo in zaključili ocene. Zelo ste bili ustvarjalni.

Hvala, ker ste mi s fotografijami izdelkov polepšali tesnobne dni.

Veselim se ponovnega srečanja z vami.

Prijazen pozdrav vsem,

Tanja Dvornik

 

Ocene.

OPISNI KRIT. OCEN._LUM_IZOB.NA DALJAVO_april 2020

Pozdravljeni učenci in učenke!

8. teden, 11. 5. – 15. 5. 2020

Vsi učenci, ki ste oddali, poslali svoje likovne izdelke: Risanje po predlogi (opazovanju), motiv: Cvetoča veja, sem pregledala,  analizirala, vam dala povratno informacijo in ovrednotila.

Lahko rečem, da sem z vašo odzivnostjo zelo zadovoljna. Potrudili ste se, kot sem pričakovala od odgovornih učencev. Zelo ste bili vztrajni in ustvarjalni.

Kriterij za samoocenjevanje:  Risanje po predlogi ( opazovanju), motiv: Cvetoča veja

ustvarjalnost, samostojnost, natančnost pri oblikovanju motiva, tehnika suha barvica, različni barvni odtenki in vložen trud. Če ste v celoti upoštevali kriterij, je ocena odlično, za delno upoštevanje  prav dobro in če izdelka niste oddali ste neocenjeni.

Pri pregledu e- redovalnice, ste imeli nekateri že oceno v drugem ocenjevalnem obdobju in vam ne bo potrebno pridobivati novih.  Vsi tisti, ki pa še nimate ocene, jo boste pridobili z omenjenim izdelkom. Od vseh učencev in učenk sem prejela likovne naloge. Bravo! Potrudili ste se in odgovorno opravili nalogo.

S pomočjo kriterija na povezavi zgoraj, se lahko sami ocenite in presodite, ali ste pripravljeni svoj izdelek še izboljšati. Izboljšane izdelke  mi morate  poslati obvezno, do 15. maja 2020.

Vse nadaljnje likovne naloge so podlaga za zaključno oceno in so prikaz vaše pripravljenosti za delo, ustvarjalnosti, pridobivanja izkušenj in znanja. Zato vas spodbujam, da izkoristite ponujene možnosti,  Vsak učenec naj bi v drugem ocenjevalnem obdobju pridobil z likovnem izdelkom vsaj eno oceno.

Pohvalim vse sodelujoče na likovnem natečaju: Panjske končnice riše vsa Slovenija, Strip – ostani doma in vzpodbujam vse ostale, da ustvarjate in si tako pridobivate bogate izkušnje in znanje.

Veliko veselja pri ustvarjanju in ostanite zdravi.

Tanja Dvornik

 

__________________________________________________________________________________________________________________________

Pozdravljeni učenci in učenke!

7. teden, 4. 5. – 8. 5. 2020 ni dodatne naloge,

je pa priložnost, da mi vsi zamudniki pošljete likovni izdelek: Cvetoča veja.  Zelo ste se potrudili.  S pomočjo kriterija, ki ga bom objavila naslednji teden, se boste lahko sami ocenili in presodili, ali ste pripravljeni svoj izdelek še izboljšati.

Ostanite zdravi in ustvarjalni.

Tanja Dvornik

 

6. teden, 20. 4. – 24. 4. 2020

 

Vsi, ki morda niste pravočasno oddali svojih likovnih izdelkov, motiv: Cvetoča veja,

mi prosim pošljite, na moj e- naslov:  tanja.dvornik@os-trebnje.si , do 24. aprila 2020. (obvezno)

Dragi učenci,

Preko ankete 1Ka sem preverila vaše sodelovanje in ustvarjalnost. Lahko rečem, da sem z vašo odzivnostjo zelo zadovoljna. Potrudili ste se, kot sem pričakovala od odgovornih učencev.

V času, ko marsikaj odpove, umetnost nahrani srce.

Le posameznikom ni uspelo pravočasno oddati likovnega izdelka v anketo.

Ker ste izrazili željo po dodatnih ustvarjalnih nalogah, vam ponujam poslikavo PANJSKIH KONČNIC. Motivi so lahko iz narave, živo pisani. Lahko slikate na leseno deščico, ali karton v določenih dimenzije 28 x 13 x 1,5 cm, ki so omenjene v natečaju. Natečaj se zaključi 10. maja. 2020. Sodelovanje na natečaju ni obvezno, je pa priporočljivo.

Na Čebelarski zvezi Slovenije so se odločil , da razpišemo natečaj z naslovom Panjske končnice riše vsa Slovenija. S tem želijo vsem omogočiti, da spoznate našo kulturno dediščino, kar risanje panjskih končnic zagotovo je. Preko tega boste vsi spoznavali pomen čebel, čebeljih pridelkov, opraševanja ter pridelave hrane v domačem okolju.
»Priporočljivo je, da poslikane panjske končnice poklonite čebelarju, pri katerem kupujete čebelje pridelke, naj bližnjemu čebelarju ali drugemu pridelovalcu hrane in se s tem njemu in čebelam simbolično zahvalite za lokalno pridelano hrano, ki je na naših mizah.« Navodila za sodelovanje na likovnem natečaju na spodnji povezavi.

Panjske koncnice rise vsa Slovenija

Veliko veselja pri ustvarjanju.

Opazujte lepoto narave in drobni trenutki, naj vam polepšajo dan.

Ostanite zdravi in nasmejani.

Tanja Dvornik

 

4. teden, 6. 4. – 10. 4. 2020

Dragi učenci,

vstopamo v 4. teden pouka na daljavo. Upam, da ste zdravi in da ste sproščeno sprejeli likovne naloge, ki jih vam posredujem preko spleta. Glede na novi šolski urnik, je LUM na vrsti vsake 14 dni, vsak sodi teden, četrtek. Tako imate dovolj časa, da dokončate likovno nalogo in jo oddate v anketo 1Ka. Na tak način preverim vaše sodelovanje in ustvarjalnost. Poudariti moram, da je reševanje ankete in pripenjanje slik likovnih izdelkov obvezno za vse učence.

Slike 1. likovne naloge: Risanje po predlogi,

Likovni motiv: Cvetoča veja, podpišite ( ime, priimek in razred),

shranite sliko izdelka v . jpg ali . pdf obliki.

Predlagam poimenovanje datoteke:

(priimek_ime_razred_cvetoca_veja)

Anketa 1KA  Likovna umetnost 7. razred se zaključi, 17. 4. 2020 

klikni na povezavo:

https://www.1ka.si/a/269521

Če imate kakršnekoli težave, vprašanje napišite v poseben zavihek, Vprašanja in odgovori na strani LUM.

Glede na to, da se približujejo VELIKONOČNI prazniki in bo veliko priložnosti za ustvarjanje, je vaša naloga, da na zanimiv način poslikate jajčka, oblikujete zanimive dekoracije, uživate v lepoti narave.

Naj vam drobne pozornosti polepšajo dan in ponudijo nove priložnosti, da osrečite tiste, ki jih imate radi.

Ostanite doma, veseli in zdravi ter ustvarjalni.

Želim vam prijazne praznike.

Tanja Dvornik

__________________________________________________________________________________________________________________________

2. teden, 23. 3. – 27. 3. 2020

Do nadaljnjega bodo vsebine za LUM 6, 7, 8, in 9 objavljene vsak sodi šolski teden (gledano glede na šolsko leto 2019/2020). Likovna umetnost je za vse razrede na urniku v četrtek, 26. 3. 2020.

Pozdravljeni!

Vzemite si čas drug za drugega in opazujte naravo. Delajte dobro in uživajte v tem kar ustvarite.

Upoštevajte navodila. Vsak dan poglejte skozi mavrična očala in se nasmejte, da bo dan lepši. Najdite drobne stvari, ki vas osrečujejo in bogatijo. Poskrbite zase in druge. Ostanite zdravi in v dobri kondiciji.

Vse dobro vam želim

Tanja Dvornik

Prvi teden je minil in upam, da ste oblikovali zastavljene likovne naloge. Izdelke shranite, podpišite in napišite datum.

Pred vami so novi izzivi, učenje novih spretnosti. Preden začnete z nalogo, prezračite sobo, se razgibajte, trikrat poskočite in glasno zavriskajte.

 

7. razred

Harmonične barve vplivajo na človeka pomirjujoče in ugodno. Pripomorejo k umirjenosti in zbranosti. To ste začutili, ko ste oblikovali likovno nalogo: Harmonija barv.

Pisava in risba se lahko dopolnjujeta v likovno nalogo: Strip

Angleška beseda za strip pomeni ozek pas ali trak. Strip je okvirjena zgodba, nanizana  iz risb ali slik in opremljena z besedilom v oblačku. Zaključki oblačkov  pojasnjujejo ali gre za govor (oblaček ima “rep”) ali razmišljanje (k oblačku vodijo “mehurčki”).  Pomembna je oblika črk. Z njimi lahko izrazimo občutke in misli. Pri osebah, ki so prikazane iz neposredne bližine, je poudarjen obraz in izraz (mimika).

Likovna naloga: Strip

Strip mora vsebovati vsaj 6 kadrov/sličic in mora obsegati celotno stran. Velikost papirja je ali A4 ali A3. Strip je lahko na več listih papirja.

Zamislite si zgodbo z enim od naslovov: Ostani doma, Korona virus ali Solidarnost. Kdo bo v njej nastopal? Kaj se bo zgodilo? Bo zgodba pustolovska, zabavna, romantična… Kot veste je ena od likovnih značilnosti stripa, da vsebuje oblačke v katerih je napisan pogovor ali misli oseb. Razmislite kako boste z likovnimi elementi in besedilom zgodbo dopolnili in jo s tem naredili bolj jasno. Zgodba naj ima jasen začetek, konec in sporočilo.

Ne glede na to za katero likovno tehniko se boste odločili, bodite pozorni, da boste izrabil vse njene izrazne možnosti. Če uporabljaš svinčnik, uporabljaj različne debeline črt. Prikaži različne površine ali teksture z uporabo vzorcev ali s temnenjem in svetlenjem ploskev. Če uporabljaš barve, razmislite o njihovih odnosih. Ali boš uporabil-a harmonične ali kontrastne barve? Pri tehnikah kot so flomastri ali markerji lahko izrabiš njihove črtne vrednosti ali barvaš ploskve.

Strip je lahko narejen na dva načina:

Realistično: naravne figure, predmeti, pokrajina.

Karikirano: smešno ali kako kako drugače poudarjene podobe.

Strip lahko oblikujete na računalniku ali ročno. Izdelke podpišite in shranite.

Likovni motiv: Ostani doma, Korona virus, Solidarnost.

Likovna tehnika: svinčnik, flomaster, barvice

Imate možnost izbire. Želim vam veliko ustvarjalnih idej.

_____________________________________

7. razred

Preko posnetka na YT ste se naučili risanja drevesa. Na list A4 nariši cvetočo vejo.

Primer: https://www.youtube.com/watch?v=NVZR8W768ww

Postopek dela:

Na hrbtno stran lista se podpiši, napiši datum

Lik. naloga: Harmonija barv (sorodne barve)

Lik. tehnika: suha barvica

Lik. motiv: cvetoča veja

Pri slikanju mešajte barve med seboj. Opazujte naravo, ki se prebuja v pomladi in nas razveseljuje.