10. TEDEN (25. 5. 2020 – 29. 5. 2020)

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

a. Odpri učbenik na str. 147. Ob poslušanju posnetka spremljaj besedilo v učbeniku v 1. nalogi.

 

 

Če kakšne besede na razumeš, poglej v slovarček: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/SLOVAR.pdf

 

b. Prejšnji teden smo se naučili opisati, kakšen je nekdo po videzu, zdaj pa se bomo naučili opisati, kakšen je nekdo po značaju. Vzemi zvezek in napiši naslov:                    »Describing people’s personality (Opisovanje značaja ljudi)«

Napiši:

What is he like? = Kakšen je on po značaju?

He’s smart and musical. = On je bister in ima smisel za glasbo.

 

What is she like? = Kakšna je ona po značaju?

She’s amusing and talkative. = Ona je zabavna in zgovorna.

 

Veliko je različnih besed (pridevnikov), ki opisujejo značaj ljudi. Mi se bomo naučili in zapisali naslednje besede (pregledno napiši v zvezek – lahko vmes spustiš vrstico):

 

polite (vljuden) ≠ rude (nesramen)

happy (vesel) ≠ sad, angry (žalosten, jezen)

quiet (tih) ≠  noisy (hrupen)

serious (resen) ≠  childish (otročji)

diligent (deloven) ≠  lazy (len)

tidy (urejen) ≠  messy (razmetan)

shy (sramežljiv) ≠  boastful (bahav)

generous (radodaren) ≠  selfish (sebičen)

interesting (zanimiv) ≠  boring (dolgočasen)

 

bossy (ukazovalen)                                              friendly (prijateljski)

smart (bister)                                                         musical (glasbeno nadrajen)

amusing (zabaven)                                               helpful (ustrežljiv)

talkative (zgovoren)                                            sociable (družaben)

lively (živahen)                                                      honest (pošten)

funny (smešen)

kind (prijazen)

Zdaj pa te pridevnike poslušaj na spodnjem posnetku, vsako besedo tudi ponovi:

 

c. Naslednje povedi dokončaj z dvema različnima pridevnikoma (kakšen je kdo) in jih zapiši v zvezek:

I think I’m …… and ………… .

My best friend is …….. and …….. .

My father is …….. and …….. .

My mother is ……. and ……. .

My brother / sister is ……. and …….. .

 

d. Poslušaj pesmico o značaju ljudi: https://www.youtube.com/watch?v=D7ZjMjfasfU

 

e. Vzemi delovni zvezek in reši naloge na str. 144, 145, 146 (nalogo 14a in 14b). Nato preveri odgovore z rešitvami spodaj.

 

Rešitve delovnega zvezka: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U5DZ.pdf

 

Navodilo za delo za 2. uro v tem tednu

a. V tej uri se boš naučil-a, kako v angleščini poveš, da te nekaj boli. Odpri učbenik na str. 148, poslušaj posnetek in ob posnetku spremljaj besedilo v učbeniku v nalogi 1:

 

 

Če kakšne besede ne razumeš, spet poglej v slovarček:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/SLOVAR.pdf

 

b. V zvezek napiši naslov: »I don’t feel well«. Nato napiši:

I don’t feel well. = Ne počutim se dobro.

I feel sick. = Slabo mi je.

I feel dizzy. = Vrti se mi.

I feel terrible /awful. = Počutim se grozno.

I feel tired. = Utrujen-a sem.

 

Svoje sočutje poveš takole:

That’s too bad. / I’m sorry to hear that. / Oh, dear!

 

c. Nato napiši še različne bolezni:

I’ve got / I have     a cold. = Prehlajen-a sem.

I’ve got a runny nose. = Teče mi iz nosa.

I’ve got a cough. = Kašljam.

I’ve got an earache. = Bolijo me ušesa.

I’ve got a temperature / a fever. = Imam vročino.

I’ve got a headache. = Imam glavobol.

I’ve got a sore throat. = Imam vneto grlo.

I’ve got a stomach-ache. = Boli me trebuh.

I’ve got toothache. = Imam zobobol.

I’ve got flu. = Imam gripo.

 

d. Napiši še nekaj izrazov, da te boli nek določen del telesa:

My arm hurts. = Roka me boli.

My finger hurts. = Prst me boli.

My knee hurts. = Koleno me boli.

My legs hurt. = Noge me bolijo.

 

e. Vse te izraze za bolezni poslušaj na spodnjem posnetku in seveda ponavljaj ob posnetku:

 

f. Vzemi delovni zvezek in reši naslednje naloge: str. 147, naloga 15, vse naloge na str. 148 in 149. Pravilnost reševanja preveri z rešitvami:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U5DZ.pdf

 

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/285141

 

Prišel-a si do konca! Nasvidenje naslednji teden!

 

___________________________________________________________________________________________

9. TEDEN (18. 5. 2020 – 22. 5. 2020)

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

a. V tem tednu bomo začeli z zadnjo enoto v učbeniku. Vzemi zvezek in napiši večji naslov enote »MIRROR, MIRROR, ON THE WALL, …« in nato spodaj še manjši naslov              »THE BODY«.

 

b. Poslušaj pesmico o delih telesa: https://www.youtube.com/watch?v=7y_TUJy2TY8

 

c. Poglej še tale video o delih telesa: https://www.youtube.com/watch?v=q4NIEG_ygiM

 

d. Odpri učbenik na str. 142. V kvadratke ob delih telesa v 1.a nalogi napiši ustrezne številke delov telesa klovna. Preveri z rešitvami:

e. V zvezek izpiši vseh teh 18 besed za dele telesa in zraven napiši prevod besed v slovenščini.

 

f. Dele telesa nato še enkrat ponovi ob tem posnetku (glasno ponavljaj besede):

https://www.youtube.com/watch?v=j6g_OPGdblU

 

g. Reši naloge v delovnem zvezku na str. 140 in 141. Odgovore nato preveri z rešitvami, ki so pripete spodaj.

Rešitve delovnega zvezka: Rešitve delovnega zvezka – 5. enota

 

Navodila za delo za 2. uro v tem tednu

a. Odpri učbenik na str. 143, poslušaj posnetek in spremljaj besedilo v 1. nalogi :

 

 

b. V zvezek napiši naslov » FAVOURITES AND IDOLS« in prepiši naslednje (če izraz res dobro poznaš, ga napiši samo v angleščini):

LOOKS = VIDEZ

What does he look like? = Kako on izgleda?

What does she look like? = Kako ona izgleda?

What is his hair like?  = Kakšne lase ima?

What colour is his hair? = Kakšne barve so njegovi lasje?

 

STATURE = POSTAVA

He is tall / short. = On je velik / majhen.

She is of medium height. = Ona je srednje velikosti

She is slim / thin / fat. = Ona je vitka / suha / debela.

 

GENERAL = SPLOŠNI IZGLED

She is gorgeous / beautiful / pretty / nasty. = Ona je čudovita / lepa / lušna / hudobna.

He is handsome / good-looking / ugly / horrible. = On je čeden / privlačen / grd / grozen.

 

HAIR = LASJE

He’s got short / long hair. = On ima kratke / dolge lase.

She’s got dark / fair hair. = Ona ima temne / svetle lase.

Her hair is straight / curly. = Njeni lasje so ravni / skodrani.

He’s bald. = On je plešast.

 

EYES = OČI

Her eyes are green / blue / brown / grey. = Njene oči so zelene / modre / rjave / sive.

 

He’s got a beard and glasses. = On ima brado in očala.

He’s got a moustache. = On ima brke.

 

b. Odpri učbenik na str. 144 in poveži opise s slikami.

 

c. V nekaj povedih opiši eno od oseb iz učbenika v nalogi 2b na str. 144.

 

d. Preberi zgodbi Dracula and Frankenstein v učbeniku na str. 146. Reši nalogo 6b v učbeniku na str. 146. Če kakšne besede ne razumeš, poglej v slovarček:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/SLOVAR.pdf

 

Odgovore preveri z rešitvami, ki so pripete spodaj.

e. Reši naloge v delovnem zvezku na str. 142 in 143. Odgovore preveri v rešitvah.

 

Rešitve učbenika: Rešitve učbenika – 5. enota

Rešitve delovnega zvezka: Rešitve delovnega zvezka – 5. enota

 

To je za 9. teden vse! Reši še preverjanje znanja – anketo!

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/283023

______________________________________________________________________________________

8. TEDEN (11. 5. 2020 – 15. 5. 2020)

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

a. V tem tednu bomo zaključili s 4. enoto iz učbenika. To uro bomo govorili o prostem času, hobijih in igrah in za začetek si oglej tale video, kaj vse lahko počnemo v prostem času:

https://www.youtube.com/watch?v=N1o4oOXLOZc

 

b. Odpri učbenik na str. 135 in preberi besedilo v nalogi 1b. Nato vzemi zvezek, napiši naslov »Free time: hobbies and games« in v celih povedih odgovori na vprašanja v nalogi 1c (vprašanj ne rabiš prepisovati). Odgovore potem preveri v rešitvah spodaj.

 

c. V zvezek napiši nekaj povedi (okrog 10), kaj počneš v prostem času. Pomagaj si z besedami v učbeniku na str. 136, v nalogi 2a (poglej primer zgoraj desno).

 

d. Tukaj je sta še dve zanimivi interaktivni vaji, ki ju reši:

https://www.bookwidgets.com/play/XNVCEF?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/TNUNSW?teacher_id=6599909971066880

 

e. Dodatno lahko rešiš še:

https://www.bookwidgets.com/play/CNVKUD?teacher_id=6599909971066880

 

f. Zdaj pa reši še nekaj vaj iz delovnega zvezka in jih potem spet preveri z rešitvami spodaj. Odpri delovni zvezek in reši naloge na str. 134, 135, 136 in 137.

 

Rešitve iz učbenika: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4U.pdf

Rešitve iz delovnega zvezka: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

 

Navodilo za delo za 2. uro v tem tednu

a. V tej uri bomo ponovili celotno 4. enoto in z njo zaključili. Najprej za ponovitev naredi naslednje interaktivne vaje:

https://www.bookwidgets.com/play/JNT2QW?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/ZNUHH6?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/PNULZV?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/7NVT24?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/FNVZAE?teacher_id=6599909971066880

 

b. Vzemi zvezek in napiši naslov: Ponovitev 4. enote. Nato čez celo stran nariši takšno tabelo kot je v učbeniku na str. 137. V tabelo nato vpisuj povedi v angleščini (tisto, kar je zahtevano). Primer: 1A – Can you dance? 1B – I like summer. Če česa ne znaš, poglej malo po učbeniku nazaj in poišči odgovor.

 

c. Če želiš, lahko dodatno rešiš še naslednje interaktivne vaje:

https://www.bookwidgets.com/play/UNVFFE?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/YNV5RA?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/8NV6SY?teacher_id=6599909971066880

 

Tako, to je za ta teden vse! Reši še preverjanje znanja – anketo!

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/281166

_________________________________________________________________________________________________________________________________

OBVESTILO!

Od 11. maja naprej bo potekalo ocenjevanje znanja. Spodaj so vprašanja, s pomočjo katerih se lahko pripravite (to so vprašanja tako za pridobivanje ocene kot za popravljanje ocene ter kasneje tudi za zviševanje ocene). Učiteljice pa še enkrat poudarjamo, da je zaključna ocena odvisna od vašega dela v šoli ter tudi od dela doma (izpolnjevanje anket in pošiljanje dokaznega gradiva).

VPRAŠANJA ZA OCENJEVANJE ZNANJA – 6. razred

 

Dragi učenci,

vsi skupaj smo si v počitniškem tednu nabrali novih moči za zadnji del šolskega leta, ki je še pred nami. Pa nadaljujmo v 7. tednu dela od doma! Tako kot do sedaj, najprej predelajte gradivo, naredite izpiske v zvezek, rešite naloge v delovnem zvezku in nato izpolnite Preverjanje znanja – anketo. S temi anketami učiteljice sledimo vašemu delu in bodo seveda vplivale na zaključno oceno.

Učiteljice za angleščino.

 

7. TEDEN (4. 5. 2020 – 8. 5. 2020)

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

a. V tem tednu se boš učil-a o živalih. Odpri učbenik na str. 130 in za začetek reši vprašalnik o živalih (rezultat je napisan spodaj). Imaš rad-a živali? Upam, da je odgovor »ja«!

 

b. Iz učbenika na str. 131, naloga 2 poslušaj pogovor v trgovini z živalmi in obkljukaj sličice živali, o katerih se pogovarjata prodajalec in stranka.

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4B2.mp3

 

c. Za zabavo preberi »Miles of smiles« v učbeniku na str. 131 spodaj.

 

d. Preberi besedilo o kužkih v učbeniku na str. 132, naloga 4. b. V zvezek napiši prevod tega besedila v slovenščini. Če kakšne besede ne razumeš, poglej v slovarček:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/SLOVAR.pdf

 

e. S pomočjo besedila v zvezek napiši odgovore na spodnja vprašanja. Odgovarjaj v celih povedih (vprašanj ni treba prepisovati):

  • How often do puppies go out?
  • Where do puppies sleep?
  • How many meals do they need?
  • What do they eat?
  • What do they do all day?
  • Do puppies swim?
  • How often do they have a bath?
  • What do they drink?

 

f. Primer osnovnega opisa živali (v zvezek napiši angleške povedi in z barvo označi pomembnejše besede):

  • Najprej napišemo, kakšna je žival in katere dele telesa ima: It is a cute and friendly animal. It has got four legs and a tail.
  • Povemo, kaj je in pije: It eats fish and meat and it drinks fresh water. It has three meals a day.
  • Povemo, kje živi oz. kje spi: It sleeps in a special basket.
  • Povemo, kaj ima ta žival rada in česa ne mara: It likes playing with humans and it doesn’t like swimming.
  • Povemo, kaj žival zna in česa ne zna: It can see in the dark but it can’t see far objects.
  • Lahko dodamo še kakšno zanimivost: They are very clean animals but we can bath them only from time to time – not too often!

Ali veš za katero žival gre?To je samo osnovni opis. Če znaš, lahko seveda opis še razširiš.

 

g. Vzemi delovni zvezek in ga odpri na str. 124. Reši nalogo 43 na str. 124, nato reši naloge na str. 125, 126 in 127. Kot že veš, si naloge na koncu popravi s pomočjo rešitev, ki so pripete spodaj.

Rešitve delovnega zvezka: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

 

Navodilo za delo za 2. uro v tem tednu

a. Zdaj pa še nekaj o divjih živalih. Odpri učbenik na str. 133 in poglej nalogo 2a. V zvezek napiši naslov Wild animals (Divje živali) in napiši, kaj delajo živali na slikah (tako kot v primeru). Pazi, ker opisuješ sliko, moraš uporabiti Opisni sedanji čas (Present Continuous Tense). Za pomoč so naslednji glagoli:

crawl = plaziti se                              hold a branch = držati vejo

yawn = zehati                                   show teeth = kazati zobe

 

b. Preberi opise živali v nalogi 2b in v učbenik napiši, za katero žival gre.

 

c. V zvezek napiši naslov: Animal body parts (Deli živalskega telesa) in prepiši dele telesa, ki so napisani na sliki v učbeniku na str. 134 v nalogi 1d (napiši tudi prevod besede v slovenščini).

 

d. V nalogi 1d, v učbeniku na str. 134 pri vsakem delu telesa, ki je označen s piko, napiši, za katero žival je ta del telesa značilen (lahko zapišeš tudi dve ali tri živali).

Ko si rešil-a vse naloge v učbeniku, preveri rešitve na tej povezavi: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4U.pdf

 

e. V delovnem zvezku reši nalogo 50, na str. 128 in nalogi 53a in 53b. Dodatne naloge, ki jih lahko rešiš, če želiš, so: DZ, str. 129, nalogi 51 in 52 ter naloge 53c, 53d, 53e.

Rešitve preveri na povezavi: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

Tako, to je za ta teden vse! Klikni še na preverjanje znanja – anketo in jo reši!

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/276226

 

 

 

_____________________________________________________________________________________________________________

Dragi učenci,

za naslednji teden gradiva ne bo, ker so tukaj “JUHUHU POČITNICE”! Še preden pa se čisto prepustite počitniškemu vzdušju, učiteljice priporočamo, da rešite preverjanja znanja – ankete, ki so vam morda ostale ali ki ste jih morda pomanjkljivo rešili. Sedaj že najbrž veste, da bodo te ankete vplivale na oceno. Vse ankete so objavljene spodaj.

Želimo vam lepe, sproščene počitnice!

Učiteljice za angleščino.

 

Preverjanje znanja za 2. teden: https://www.1ka.si/a/264505

Preverjanje znanja za 3. teden: https://www.1ka.si/a/266856

Preverjanje znanja za 4. teden: https://www.1ka.si/a/269249

Preverjanje znanja za 5. teden: https://www.1ka.si/a/271915

Preverjanje znanja za 6. teden: https://www.1ka.si/a/274633

_____________________________________________________________________________________________________________

Dragi učenci,

pozdravljeni v 6. tednu dela na daljavo. Tako kot do sedaj najprej predelajte gradivo, ki je objavljeno v 1. in 2. uri za ta teden in nato rešite Preverjanje znanja – anketo, ki je seveda obvezna.

Srečno in lep pozdrav!

Učiteljice angleščine

6. TEDEN (20. 4. 2020 – 24. 4. 2020)

Tisti, ki imate to možnost, si lahko v ponedeljek, 20. 4. ob 11.15 uri, na programu HBO 2 ogledate film Knjiga o džungli!

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

V tem tednu se bomo najprej lotili izrazov povezanih z vremenom.

a. Odpri učbenik na str. 125. Poslušaj, poglej in ponavljaj za posnetkom iz naloge 1a.

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4B1.mp3

 

b. Nato reši nalogo 1b na isti strani. Preberi razglednice in jih poveži z državami, ki so napisane spodaj.

 

c. Reši tudi nalogo 1c na isti strani (odgovor napiši kar v učbenik spodaj).

 

d. S temi razglednicami je povezana tudi naloga 3 na str. 126, reši jo kar v učbenik (izpolni tabelo).

 

Če želiš klikni na spodnje tri povezave, kjer so vaje povezane z vremenom in z vajami iz učbenika (dodatna naloga):

https://www.bookwidgets.com/play/TMZ93W?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/CNTR7W?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/BNTY4T?teacher_id=659990997106688

 

e. Vzemi zvezek in prepiši Remember Box, ki je v učbeniku zgoraj na str. 126. Pri angleških izrazih za vreme lahko zraven namesto prevoda narišeš, kakšno je vreme. Nato v zvezek prepiši tudi rdečo tabelico v 5. nalogi na str. 127.

 

f. Na koncu v učbeniku reši še nalogo 6a na str. 127.

 

ŠE ENKRAT PONOVI VSE, KAR SI SI O VREMENU ZAPISAL-A V ZVEZEK.

 

g. Sledijo še vaje v delovnem zvezku. Odpri delovni zvezek na str. 117 in reši nalogo 29. Nato reši še naloge na str. 118 in 119 (naloga 31, na str. 119 je dodatna). Naloge nato preveri z rešitvami, ki so pripete spodaj.

 

Če želiš, si lahko na spodnji povezavi ogledaš in poslušaš pesmico o vremenu in lahko seveda zraven tudi zapoješ.

https://www.youtube.com/watch?v=tfAB4BXSHOA

 

Rešitve delovnega zvezka:http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

 

Navodilo za delo za 2. uro v tem tednu

a. Pripravila sem predstavitev obeh sedanjih časov. Oglej si jo in sledi navodilom.

b. Nato odpri učbenik na str. 128. Reši nalogo 9 (najprej dobro poglej primer, ki je spodaj desno).

 

c. Vzemi zvezek in napiši naslov Present Simple and Present Continuous (Navadni in opisni sedanji čas). Nato prepiši rumeno tabelo na str. 130 zgoraj (v povedih dopolni, kar manjka).

 

Naredi še nalogo 10, na str. 129. Nalogo napiši v zvezek takole (nadaljuj):

On Monday Roy gets up at 7.30. It’s 7.30 today. Roy is sleeping.

On Monday Roy dresses at 7.45. It’s 7.45 today. Roy is sleeping.

On Monday Roy has breakfast at 8.00. It’s 8.00 today. Roy is sleeping.

d. Dodatna naloga: učbenik str.128, naloga 8 in str. 129, Reading for fun.

 

e. Odpri delovni zvezek in reši naloge na str. 120 in 121. Naloge nato preveri z rešitvami, ki so pripete spodaj.

 

Rešitve delovnega zvezka: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

Dodatna naloga: Če želite, si lahko pogledate še eno predstavitev obeh sedanjih časov in rešite naloge:

THE PRESENT SIMPLE and THE PRESENT CONTINUOUS TENSE 

 

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/274633

Učiteljice za angleščino ti želimo lepe počitnice!

_____________________________________________________________________________________________________________

5. TEDEN (14. 4. 2020 – 17. 4. 2020)

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

Dragi učenci, prejšnji teden ste se naučili tvoriti in uporabljati opisni sedanji čas (Present Continuous Tense). Prvo uro v tem tednu ga boste z vajami ponovili. Poglejte si predstavitev tega glagolskega časa in s tem boste še enkrat ponovili, kako se tvori in uporablja. Na koncu te predstavitve so tudi vaje, ki jih lahko rešite, če želite (rešitve lahko pišete v zvezek, lahko pa vaje naredite samo ustno).

THE PRESENT CONTINUOUS TENSE

Sedaj pa odprite delovni zvezek in rešite na str. 111 nalogo 18, nato pa celo stran 112, 113 in 114. Kot vedno na koncu poglejte rešitve, ki so pripete spodaj in si naloge obkljukajte ali popravite.

 

Rešitve delovnega zvezka: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

To je za prvo uro angleščine v tem tednu vse. Srečno!

Učiteljice angleščine

Navodilo za delo za 2. uro v tem tednu

1.Odprite učbenik za angleščino na str. 123. To uro se boste naučili ali ponovili, kako v angleščini nekaj predlagamo. Poslušajte posnetek pogovora v 1. nalogi na spodnji povezavi, nato pa pogovor tudi sami preberite. Če kakšne besede ne razumete, poglejte slovarček, ki je spodaj.

Posnetek pogovora: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4A4.mp3

2. V zvezek napišite naslov: Making suggestions (Dajanje predlogov) in nato prepišite Remember box, ki je v učbeniku na str. 123. Ko ga prepišete, še enkrat ustno ponovite.

Rešite še Fun-tastic v učbeniku na str. 124. Rešitve so malo nižje spodaj.

Odprite delovni zvezek in rešite naloge na str. 115 in 116. Rešitve so spodaj.

 

Rešitve iz učbenika: Od zgoraj navzdol: 10, 6, 9, 14, 7, 11, 3, 13, 12, 1, 5, 2, 8, 4

Rešitve delovnega zvezka: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

 

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/271915

 

To je za ta teden za angleščino vse! Ne pozabite rešiti preverjanje znanja-anketo, ki je obvezno za vse!

Učiteljice angleščine

_____________________________________________________________________________________________________________

 

4. TEDEN (6. 4. 2020 – 10. 4. 2020)

Navodilo za delo za 1. uro v tem tednu

Učenci pozdravljeni,

v tem tednu se boste naučili tvoriti in uporabljati Present Continuous Tense (opisni sedanji čas).

  1. Poglejte razlago tega glagolskega časa na spodnji povezavi (če povezave ne morete odpreti, je razlaga napisana tudi spodaj).

https://drive.google.com/open?id=1pmGsKqKrTiL1KhPxiVJNLVmcor0iDzJo

  1. Vzemite zvezek in napišite naslov Present Continuous Tense (opisni sedanji čas)

Nato napišite:

  • Uporaba: Ta čas uporabljamo takrat, ko hočemo povedati, da se nekaj dogaja v tem trenutku ali pa opisujemo sliko.
  • Tvorba: Ta čas je sestavljen iz glagola biti (am, is, are) ter glagola, ki mu dodamo končnico –ing.

TRDILNA OBLIKA

I am (‘m) travelling.

 

He

She

It

 

is (‘s)

 

having a shower now.

 

We

You

They

 

are (‘re)

 

sitting in the garden now.

NIKALNA OBLIKA

I am not (‘m not) travelling.

 

He

She

It

 

is not (isn’t)

 

having a shower now.

 

We

You

They

 

are not (aren’t)

 

sitting in the garden now.

VPRAŠALNA OBLIKA

Am I playing cards?

 

Is

 

 

he

she

it

 

having a shower now?

 

Are

 

you

we

they

 

sitting in the garden now?

  • Končnica –ing

Glagolom, ki se končajo na –e, ta črka pred končnico –ing odpade.

Primer: have – having

Nekateri kratki glagoli podvojijo končni soglasnik, kadar jim dodamo končnico –ing.

Primer: sit – sitting; run – running; get – getting; put – putting

  1. Odpri učbenik na str. 116 in poslušaj pogovor na spodnji povezavi:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4A3.mp3

  1. Rešite 2. nalogo na str. 117 v učbeniku. Dobro poglejte primer in nato na črtice spredaj napišite ali »am« ali »is« ali »are« (glede na to ali sledi ena oseba ali več) in zraven v učbeniku napišite odgovor.
  1. Poglejte slike v učbeniku na str. 118 zgoraj. Nato v zvezek napišite 6 povedi, kaj osebe na sliki počnejo.

Primer prve povedi: Bob is having a bath.

Primer druge povedi: Roy and Kathy are making their beds.

To je za prvo uro v tem tednu vse. Srečno!

Učiteljice angleščine

 

Navodilo za delo za 2. uro v tem tednu

Dragi učenci,

nadaljujemo z vajami za opisni sedanji čas.

  1. Odprite učbenike na str. 118 in preberite navodilo v 7. a nalogi. Rešite nalogo 7. b (rešitve so spodaj).
  1. Preberite besedilo »The Time Machine« in nadomestite sličice z besedami (kar napišite v učbeniku). Rešitve so nižje spodaj.
  1. V zvezek napišite naslov: The Time Machine (Časovni stroj) in prepišite naslednje besedne zveze ali fraze:

look through the window = gledati skozi okno

look at the park outside = gledati na park zunaj

walk up and down the street = hoditi gor in dol po ulici

a carriage is passing by = kočija gre mimo

a flat on the first floor = stanovanje na prvem nadstropju

they are married = sta poročena

press the buttons = pritisniti na gumbe

travel into the future = potovati v prihodnost

what is happening outside = kaj se dogaja zunaj

make a terrible noise = povzročati grozen hrup

  1. Vzemite delovni zvezek in rešite naslednje naloge: naloga 14 na str. 109, nalogi 15 in 16 na str. 110, naloga 17 na str. 111.

Rešitve poglejte spodaj.

  1. Kliknite na povezave spodaj in rešite interaktivne vaje: https://www.bookwidgets.com/play/4MQH9G?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/QMQ9PN?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/NMRACZ?teacher_id=6599909971066880

https://www.bookwidgets.com/play/7MZ7QX?teacher_id=6599909971066880

 

Tako, to je za ta teden vse, na koncu rešite še preverjanje znanja!

Učiteljice angleščine

Preverjanje znanja – anketa: https://www.1ka.si/a/269249

Rešitve učbenika: Rešitve učbenika

Rešitve delovnega zvezka: Rešitve DZ

_____________________________________________________________________________________________________________

3. TEDEN (30. 3. 2020 – 3. 4.2020)

Navodila za delo za 2. uro

Dragi učenci 6. razreda,

danes nadaljujemo snov iz učbenika za angleščino.

  1. Odprite učbenik na str. 114. Preberite in poslušajte pogovor:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4A2.mp3

  1. Če kakšne besede v pogovoru ne razumete, poglejte v slovarček, ki je malo nižje spodaj.
  1. V zvezek napišite naslov: Izražanje mnenja (Opinions) in nato napišite:

I like Mariah Carey. = Všeč mi je Mariah Carey.

I don’t like Nate James. = Ni mi všeč Nate James.

I think she’s great. = Mislim, da je ona super.

I think he’s boring. = Mislim, da je on dolgočasen.

  1. Zdaj pa v zvezek napišite novi naslov:

Osebni zaimki v 3. in 4. sklonu (Object pronouns) in nato spodaj napišite:

I (jaz)              –       me (meni, mene)

He (on)            –      him (njemu, njega)

She (ona)         –       her (njej, njo)

It (tisto)           –        it (tistemu, tistega)

We (mi)           –        us (nam, nas)

You (ti, vi)        –        you (tebi, tebe, vam, vas)

They (oni)        –        them (njim, njih)

Napišite še tri primere:      Can you show me something? = Ali lahko meni nekaj pokažeš?

We can see you. = Mi lahko vidimo tebe/vas.

I can see him. = Jaz lahko vidim njega.

  1. Kot vidite gre tukaj še za eno vrsto zaimkov. Osebne zaimke že poznate (I, he, she, it, we, you, they) to so pa zaimki, kjer se vprašaš Komu ali čemu? ali Koga ali kaj?. Običajno stojijo bolj na koncu povedi oz. za glagolom.

Še nekaj primerov, da boste bolj razumeli:

I see her. = Jaz vidim njo (Koga ali kaj vidim).

I can’t find them. = Jaz ne najdem njih. (Koga ali kaj ne najdem).

They help us. = Oni pomagajo nam. (Komu ali čemu pomagajo).

 

  1. Sedaj pa odprite delovni zvezek na str. 106 in rešite 7. nalogo, nato pa še vse tri naloge na str. 107. Najprej seveda rešite sami in nato preverite z rešitvami:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

 

  1. Upam, da vam je dobro šlo in da te zaimke znate uporabljati in veste, kaj pomenijo.

 

Za zaključek rešite preverjanje znanja spodaj in slikajte nekaj od tega, kar ste v tem tednu zapisali v zvezek (izpolnjevanje tega preverjanja je obvezno).

 

Če imate kakšne težave ali česa ne razumete, napišite vprašanje na spletni strani na povezavi ali pa na sasa.bedene@os-trebnje.si.

Srečno!

Učiteljice za angleščino.

 

Preverjanje znanja, ki je obvezno za vse učence 6. razreda: https://www.1ka.si/a/266856

Navodila za pripenjanje slik:

Pripenjanje slike/datoteke v spletno anketo.

Osebni računalnik s sistemom Windows

  1. Najprej klikni gumb: Izberite datoteko.
  2. Nato v računalniku poiščeš sliko/dokument in izbereš gumb Odpri.

Telefon s sistemom Android

  1. Najprej klikni gumb: Izberite datoteko.
  2. Če vas povpraša za dovoljenje za fotografiranje, pritisnete gumb Dovoli. Če vas povpraša za dovoljenje za snemanje zvokov, pritisnete gumb Dovoli.
  3. Nato vam ponudi dejanje – lahko izberete Fotoaparat (ali prebrskate po datotekah na telefonu).
  4. Nato naredite sliko in kliknete V redu.

S tem je slika pripeta.

 

Navodilo za delo za 1. uro

Dragi učenci 6. razreda,

za nami sta dva tedna dela od doma. V teh dveh tednih ste ponovili 2. in 3. enoto iz učbenika. Zdaj je čas, da gremo naprej in v tem tednu se bomo lotili 4. enote v učbeniku na str. 110.

  1. V zvezek napišite naslov 4. enote »Doing things with friends«, nato pa spodaj manjši naslov »Glagol can« (učenci 6. a ta naslov že imate in ga ni treba še enkrat pisati).
  1. Dobro si poglejte Remember box v učbeniku na str. 113 in ga prepišite v svoje zvezke (vsi učenci).
  1. Kliknite na povezavo (pritisnite tipko CTRL in klik) in si oglejte, kdaj in kako se glagol »can« uporablja:

https://www.youtube.com/watch?v=4HZsOaCea5M

  1. Vrnite se na str. 110 v učbeniku in poglejte 1. nalogo. Tako kot je v primeru v svoje zvezke napišite za vsako od desetih sličic vprašanje in en odgovor, ki velja za vas. Primer: Can you whistle? Yes, I can but not very well.

Učenci 6. a to že imate in ne rabite pisati še enkrat.

  1. Pojdite na str. 112 v učbeniku in preberite plakat v 1. a nalogi ter si oglejte sličice. Posnetek besedila poslušajte na tej povezavi:

http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/P/U4A1.mp3

Rešite nalogo 1. b v učbeniku na str. 112.

Rešitve 4. enote iz učbenika: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4U.pdf

  1. Odprite delovni zvezek na str. 103 in rešite 1., 2., 3., 4. in 5. nalogo. Najprej poskusite naloge rešiti sami, potem pa poglejte rešitve in si naloge obkljukajte ali popravite.

Rešitve 4. enote DZ: http://www.e-gradiva.com/dokumenti/T6/T6/T6/U4DZ.pdf

To je za torkovo uro angleščine vse. Naslednjo nalogo dobite v četrtek. Če imate kakšno vprašanje, ga lahko naslovite tudi na : sasa.bedene@os-trebnje.si

 

 

Slovarček za Touchstone 6

 

Za vse učence od 6. do 9. razreda – Nagovor za učence 6. do 9. razreda

Gradivo si delimo in se učimo.

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

Spletna anketa za vse učence 6. razreda – 26. 3. 2020: https://www.1ka.si/a/264505

Angleščina – 6. r – 23. 3. 2020

 

_________________________________________________________________________________________________________________________

Angleščina – 6. r – 19.3.2020

 

Angleščina – 6. r – 16.3.2020