2. r – TJA

8. TEDEN (11. – 15. 5.)

OPAZOVANJE DOMAČE OKOLICE

Danes bo tvoja naloga, da opazuješ okolico tvojega doma oz. med sprehodom v naravo opazuješ različna življenjska okolja in jih skušaš poimenovati (river – reka, forest – gozd, meadow – travnik, hill – hrib, field – polje). Pozoren bodi na vse, kar lahko vidiš, slišiš, vohaš, tipaš. Pozneje boš izpolnil opazovalni list.

Oglej si spodnji posnetek in poskušaj pripevati.

https://www.youtube.com/watch?v=LNajQTnZviQ

 

Poznamo 5 čutil (5 SENSES).

EYES (oči)

What can you see? What’s that? (Kaj lahko vidiš? Kaj je to?)

I can see a/an _______. (Jaz lahko vidim _________.)

Ko si na travniku, skušaj odgovoriti na naslednja vprašanja:

Can you see a flower? (Ali vidiš cvetlico?) – Yes, I can/ No, I cant.

 

EARS (ušesa)

What can you hear? (Kaj slišiš?)

I can hear a/an __________. (Jaz lahko slišim ____________.)

 

NOSE (nos)

What can you smell? (Kaj lahko vohaš?)

I can smell a/an _________. (Jaz lahko voham __________.)

 

MOUTH (usta)

What can you taste? (Kaj lahko okušaš?)

I can taste a/an ________. (Jaz lahko okušam ________.)

 

HANDS (roke)

What can you touch?  (Kaj lahko tipaš?)

I can touch a/an ___________. (Jaz lahko tipam _________.)

 

Na spodnji povezavi reši učni list in na koncu klikni na »CHECK MY ANSWERS«. Pošiljanje učiteljici ni potrebno.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Five_senses/Senses_kf133161ds

 

Sedaj izpolni še opazovalni list. Če nimaš tiskalnika, nariši v zvezek.
V vsak prostorček nariši kaj v naravi lahko vonjaš, tipaš, se dotikaš, okušaš, vidiš.
List skrbno obreži in prilepi v zvezek. Predlagam, da še enkrat pogledaš posnetek zgoraj.

 

Kot kaže, se prihodnji teden spet vidimo. Me že komaj čakamo, kaj pa ti? 🙂

učiteljice Karmen, Klavdija in Manca

_________________________________________________________________________________________________

7. TEDEN (4. – 8. 5.)

Pa smo spet skupaj! Upam, da si si nabral novih moči za ponovni zagon.

Oglej si spodnji posnetek in skušaj ugotoviti, o čem bo tekla tema tega tedna.

https://www.youtube.com/embed/excg6NrWuXg

KLJUČNE BESEDE: rainy, windy, snowy, rainy, stormy, foggy, hot, cold, sunny, cloudy. What’s the weather like? 

Oglej si spodnji pripetljaj kolesarja.

https://www.youtube.com/embed/pd5kLz3jc4o

Zdaj pa glasno pripevaj. Spodnjo pesem si zavrti večkrat, tako si boš poimenovanja hitro zapolnil.

https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk

Sedaj izpolni še kviz na povezavi spodaj. Dobro poslušaj, kaj slišiš, in poveži hobi z ustreznim vremenom.

http://www.english-time.eu/english-now/interaktivni-listy/u9-6/u9-6.html

Odpri zvezek in skiciraj podobno sliko (če imaš možnost, lahko tudi natisneš).

Tako, in si prišel do konca!

_________________________________________________________________________________________________

Dragi učenci in spoštovani starši!

V prihodnjem tednu vam želimo, da si odpočijete, naberete nove energije in storite vse tisto, za kar vam je do sedaj zmanjkalo časa.

Uživajte in se zopet slišimo čez en teden! 

_________________________________________________________________________________________________

6. TEDEN (20. – 24. 4.)

Pozdravljen/a! Prejšnji teden  si spoznal zgodbo We’re Going on a Bear Hunt.

Do nedelje zvečer preveri svoje znanje o snovi, ki smo jih že obravnavali. Klikni na povezavo: https://www.1ka.si/a/272933

Zdaj pa ponovi zgodbo in se gibaj, kakor je prikazano v posnetku.

KLJUČNE BESEDE: mountain, river, forest, meadow, lake, hill, field, sea, mud, bear, scared, beautiful day, upstairs, downstairs 

https://www.youtube.com/watch?v=0gyI6ykDwds

Zgodbo si oglej še enkrat in ob poslušanju ponavljaj in izgovarjaj naučene besede.

Klikni na povezavo spodaj. S številkami zapiši pravilni vrstni red, kot je v zgodbi. Nato klikni FINISH in CHECK MY ANSWERS, da preveriš rezultate.

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Storytelling/We’re_going_on_a_bear_hunt_nd101090mj?fbclid=IwAR0d7QtAFijyqZTbbEzM75KTh1uELQzhMKutRIuXGcb7WQkW-asauTYM0D4.

 

Spodaj imaš priložen učni list. V prostor s črtami zapiši ključno besedo npr. forest.
Če imaš možnost tiskanja, ga natisni in prilepi sličice v pravilnem vrstnem redu. Pazite: morda vam bo želelo prvo stran natisniti na A3. Lahko natisneš samo drugo stran in slike nalepiš po vrstnem redu.
V primeru, da nimaš možnosti tiskanja, zapiši naslov zgodbe in skiciraj pravilni vrstni red v zgodbi ter poleg zapiši ime.

2.r. T-T-22252-Bear-Hunt-Story-Map-Activity-Sheets_ver_2

Odlično. Prišel si do konca.

Lepe počitnice!

_________________________________________________________________________________________________

5. TEDEN (14. – 17. 4.)

Pozdravljen/a! V tem prazničnem tednu, ki ga preživljaš z družino, boš spoznal zanimivo zgodbico o pogumni družini:
We’re Going on a Bear Hunt (Mi gremo na lov za medvedom).

Še preden si zgodbico ogledaš, ponovi besede, ki si jih spoznal prejšnji teden s sličicami, ki so v prilogi ali pa pokukaj v zvezek.

Story Picture Cards

KLJUČNE BESEDE: mountain, river, forest, meadow, lake, hill, field, sea, mud, bear, scared, beautiful day, upstairs, downstairs 

Pozorno si oglej zgodbo na spodnji povezavi, jo poslušaj in zraven ponavljaj. To naredi večkrat.

https://www.youtube.com/watch?v=0gyI6ykDwds

Kaj praviš? Ali so bili res pogumni?

V zgodbi se pojavljajo tudi besede: overunderthrough. Ali jih poznaš?
OVER pomeni čez, UNDER pomeni pod, THROUGH pa pomeni skozi.

over

            

V zvezek zapiši naslov zgodbe WE’RE GOING ON A BEAR HUNT, skiciraj zgornje sličice in zapiši pomen (over, under, through).

Zgodbo si oglej še enkrat in ob poslušanju ponavljaj in izgovarjaj naučene besede.

Za nagrado si zavrti najljubšo angleško pesem.

No, kaj naj rečemo? Prišel si do konca. Spet ti je šlo odlično. Uspešno še naprej!

_________________________________________________________________________________________________

4. TEDEN (6. – 12. 4.)

Zdravo. Ta teden boš spoznal, kako poimenujemo različna življenjska okolja.

Oglej si spodnja videa.

https://www.youtube.com/watch?v=P7BlpW1KjAU

https://www.youtube.com/watch?v=gEk6JLJNg0U

Oglej si spodnje sličice in jih poimenuj. Starši ti lahko pomagajo s pons slovarjem, kjer imena vtipkaš in klikneš na zvočnik, da slišiš izgovorjavo.

mountain – gora                   river – reka                       forest – gozd

meadow – travnik                 cave – jama                      lake – jezero

hill – hrib                              field – polje                       sea – morje

Zdaj pa malo potelovadi. Ko izgovoriš besedo, naredi gib, ki je opisan spodaj.

mountains: daj roke nad glavo

hills: z rokami naredi polkrog navzgor

sea: z rokami prikaži valove

meadow: pokaži rože

field: z rokama pokaži pot

forest: ustvari drevo

river: z roko ustvari reko (levo in desno)

lake: z rokama prikaži krog okoli sebe

cave: roke skleni in naredi jamo

ponovi vsaj 3-krat

 

V zvezek zapiši naslov ENVIRONMENT (OKOLJE) in pod njega zapiši besede MOUNTAINS, HILLS, SEA, MEADOW, FIELD, FOREST, RIVER in LAKE.
Zraven vsake besede nariši njihov pomen.

Za konec si oglej kakšen video, ki ti je pri angleščini všeč, nato pa si zavrti še svojo najljubšo angleško pesem, ki smo jo spoznali v šoli.

Ostani zdrav!

Goodbye. 🙂

_________________________________________________________________________________________________

Že kar nekaj časa se soočamo s poukom, ki je popolno nasprotje tistega, ki ste ga vajeni. Učiteljice za angleščino vas že močno pogrešamo in upamo, da se tudi vi sem in tja spomnite na nas. Upamo, da ste dobro in da vam delo za angleščino ne predstavlja večjih težav.

Starši – velika hvala gre tudi vam, ker bodrite svoje otroke, jih usmerjate in pomagate pri samem delu.

Učenci – redno rešujte preverjanja, ki jih bomo prilagale, saj na ta način dobimo vpogled v to, kako dobro usvajate znanje in utrdite vsebine, ki jih obravnavamo na daljavo. Če boste pri delu naleteli na oviro, si vzemite odmor ter se kasneje vrnite nazaj.
Seveda nam lahko v primeru negotovosti pošljete tudi elektronsko sporočilo (vpiši ime in priimek tvoje učiteljice): ime.priimek@os-trebnje.si

V upanju, da se čim prej vidimo, vas lepo pozdravljamo.

Karmen, Klavdija in Manca

_________________________________________________________________________________________________

3. teden (GREETINGS – POZDRAVI)

_________________________________________________________________________________________________

ANGLEŠČINA
angleščina – domine

_________________________________________________________________________________________________

TJA

Učenci naj vsebine ponovijo s pomočjo zvezka, pesmi, ki smo jih prepevali, in interaktivnih vaj.

Povezave do pesmi

Povezave do interaktivnih vaj:

https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/voc_1_3r/colors_1_3r.html

https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/voc_1_3r/numbers_10_1_3r.html

https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/voc_1_3r/animals_1_3r.html

https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/voc_1_3r/weather_1_3r.html

https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/voc_1_3r/family_1_3r.html

https://interaktivne-vaje.si/anglescina/vocabulary_1_5r/voc_1_3r/transport_1_3r.html