8. TEDEN (11. 5. – 15. 5. 2020)
Spoštovani starši, dragi učenci.
Začenjamo osmi teden, verjetno zadnji teden učenja na daljavo. Učitelji vemo, da delo na domu marljivo opravljate, zato vas moramo pohvaliti. Želimo, da z delom še naprej tako uspešno nadaljujete in sporočamo, da vas že močno pogrešamo. Mesec maj bo poleg pridobivanja nove učne snovi namenjen utrjevanju, preverjanju in ocenjevanju.
Gotovo ste že utrujeni od računanja in pisanja, zato bomo ta teden en dan namenili tehniškemu dnevu. Več o tem izveste v nadaljevanju.
Spomnite pa se tudi tistih, ki živijo sami in so osamljeni. Razveselite jih mogoče tako, da jih pokličete in vprašate kako so. Ostanite zdravi.
Na spodnji povezavi si lahko ogledate EKO IZDELKE, ki so jih ustvarili učenci.
SLOVENŠČINA
JEZIK
- NALOGA:
NASLEDNJA ČRKA PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
- A: ČRKA H 1. B: ČRKA G 1. C: ČRKA H 1. D: ČRKA G 1. K (PŠ DNV): ČRKA H 1. L (PŠ Dobr.): ČRKA G 1. M (PŠ Šent.): ČRKA G
GLEJ DOKUMENT: SLJ NAVODILA_OBRAVNAVA ČRK – TEDEN 23. 3. – 27. 3. 2020
NA SPODNJI POVEZAVI SI LAHKO OGLEDAŠ PRAVILNO POTEZO ZA POSAMEZNO ČRKO.
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
VSAKODNEVNO BRANJE – V TEM TEDNU SO DODANI NOVI BRALNI LISTI IN SLIKOPISI. NE POZABI NA REDNO IZPOLNJEVANJE BRALNEGA LISTA.
- NALOGA:
BEREM SLIČICE
REŠI NALOGO V DZ LILI IN BINE (4. DEL) NA STRANI 8. NATO SI IZBERI 5 BESED IN JIH UPORABI V POVEDIH (ENA BESEDA V ENI POVEDI). POVEDI ZAPIŠI V ZVEZEK S ČRKAMI. NE POZABI NA KONČNO LOČILO IN LEPOPIS.
SLOVENŠČINA – OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA
- NALOGA
TOKRAT BOŠ SPOZNAL PESEM, KI JO JE NAPISALA PESNICA ANJA ŠTEFAN. DEL NASLOVA PESMI BOŠ ODKRIL, ČE BOŠ PRAVILNO REŠIL SPODNJE VISLICE. STARŠI NAJ TI NA LIST ZAPIŠEJO: L _ _ _ _ K
SEDAJ JE TVOJA NALOGA, DA S PODAJANJEM ČRK, POSKUSIŠ UGOTOVITI ZA KATERO BESEDO GRE (PRAVILNA REŠITEV JE LEŠNIK).
PESEM GOVORI O SKRIVNOSTNEM SREBRNEM LEŠNIKU, KI JE BIL SKRIT V OTROKOVEM ŽEPU. RAZMISLI, ČEMU SLUŽIJO ŽEPI NA TVOJIH HLAČAH. KAJ VSE SPRAVLJAŠ VANJE? MORDA SKRITI ZAKLAD? ALI KAJ DRUGEGA? RAZMISLI ….
NATANČNO SI OGLEJ ZAPIS PESMI. SE ŠE SPOMNIŠ, DA JE PESEM NAPISANA V KITICAH? KITICE PA SO SESTAVLJENE IZ VRSTIC. PREŠTEJ, KOLIKO KITIC IMA PESEM IN KOLIKO VRSTIC SESTAVLJA POSAMEZNO KITICO. PESEM LAHKO NAJDEŠ TUDI NA SPLETNEM PORTALU LILIBI.SI MED E-GRADIVI, V BERILU.
ANJA ŠTEFAN: V ŽEPU IMAM SREBRN LEŠNIK
TVOJA NALOGA JE, DA SE PESEM NAUČIŠ NA PAMET. BOŠ VIDEL, DA NE BO PRETEŽKO. POSKUSI SI ZAPOMNITI, KAJ VSE JE OTROK PRIČARAL S SREBRNIM LEŠNIKOM, PA BO ŠLO. LAHKO SE NAUČIŠ VSAK DAN ENO KITICO. NASLEDNJI TEDEN, KO SE VIDIMO V ŠOLI, PA BOŠ PESEM DEKLAMIRAL IN BIL TUDI OCENJEN. LEPO OCENO SI BOŠ PRISLUŽIL, ČE BOŠ PESEM POVEDAL TEKOČE, DOVOLJ GLASNO, RAZLOČNO IN DOŽIVETO.
VERJAMEMO, DA BOŠ USPEŠEN.
2. NALOGA
FRAN LEVSTIK: KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO
SE ŠE SPOMNIŠ PRAVLJICE O VIDKU, KI JE IMEL ZELO RAD ŽIVALI? TOKRAT SI BOŠ O NJEM OGLEDAL ŠE LUTKOVNO PREDSTAVO, KI JO NAJDEŠ NA SLEDEČI POVEZAVI (https://vimeo.com/118428054?fbclid=IwAR03sL3tDRVkVGuvhnCZDWkGkRkImkIgMyZZYJuIfu4V-YxP0-liSOYFfvw) .
OGLEJ SI SPODNJE SLIČICE. RAZVRSTI JIH V PRAVILNI VRSTNI RED DOGAJANJA. S POMOČJO PRAVILNO UREJENIH SLIČIC SE PREIZKUSI V PRIPOVEDOVANJU ZGODBE. POTRUDI SE, DA BOŠ OBLIKOVAL KRATKE, SMISELNE POVEDI IN DA BOŠ OBNOVIL ZGODBO OD ZAČETKA DO KONCA. VERJAMEMO, DA TI BO USPELO.
MATEMATIKA
- NALOGA: USTNO RAČUNANJE
TAKO KOT PREJŠNJI TEDEN VSAK DAN VADI USTNO RAČUNANJE (10 RAČUNOV). PROSI STARŠE, DA TI POVEDO RAČUN, TI PA HITRO IZRAČUNAJ IN POVEJ REZULTAT. TUDI TA TEDEN V SPODNJO PREGLEDNICO ZAPISUJ, KAKO USPEŠEN SI V RAČUNANJU. ČE IMAŠ MOŽNOST, JO LAHKO TUDI NATISNEŠ, DRUGAČE PA JO PRERIŠI V MATEMATIČNI ZVEZEK.
2. NALOGA: RAVNE IN KRIVE ČRTE
OGLEJ SI POSNETEK NA SPODNJI POVEZAVI.
https://www.youtube.com/watch?v=lnz-v4vp5FE
PO NAVODILIH, KI SI JIH DOBIL NA POSNETKU, NARIŠI ČRTE IN ZMAJA V MATEMATIČNI ZVEZEK, NATO PA REŠI ŠE NALOGE V DELOVNEM ZVEZKU (3. DEL) NA STRANI 58.
*DODATNA NALOGA: ČE ŽELIŠ, REŠI ŠE NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU (3. DEL) NA STRANI 59.
- NALOGA: PREVERJANJE ZNANJA
Opomba za starše: Prosimo vas, da otroku preberete navodila nalog, rešuje pa naj jih samostojno, brez vaše pomoči.
NAVODILA ZA REŠEVANJE NALOG:
- V ZVEZEK PREPIŠI NASLOV PREVERJANJE ZNANJA.
- STARŠE PROSI, DA TI PREBEREJO NAVODILA NALOG.
- NE PREPISUJ NAVODIL, AMPAK V ZVEZKU VSAKO NALOGO USTREZNO OŠTEVILČI TER JO NATO SAMOSTOJNO REŠI.
UČITELJICA BO NALOGE PREGLEDALA V ŠOLI IN TI PODALA POVRATNO INFORMACIJO.
PRI REŠEVANJU PODOBNIH NALOG BOŠ TUDI OCENJEN.
UČITELJICE BOMO S SPODNJIMI NALOGAMI PREVERILE, KAKO DOBRO:
– ŠTEJEŠ, PIŠEŠ IN BEREŠ ŠTEVILA DO 10, JIH UREDIŠ PO VELIKOSTI TER JIM DOLOČIŠ PREDHODNIK IN NASLEDNIK,
– PRIMERJAŠ ŠTEVILA DO 10 PO VELIKOSTI IN ZAPIŠEŠ PRAVILEN ZNAK (>, <, =),
– SEŠTEVAŠ IN ODŠTEVAŠ V OBSEGU DO 10, VKLJUČNO S ŠTEVILOM 0,
– REŠUJEŠ MATEMATIČNE PROBLEME (MATEMATIČNE ZGODBE).
DODATNE NALOGE
SPOZNAVANJE OKOLJA
SPOZNALI SMO – ZDRAVO ŽIVIM
V TEH TEDNIH SMO SPOZNALI KAR NEKAJ NAČINOV, KAJ JE TREBA POČETI, DA ŽIVIMO ZDRAVO. KAR SI SE NAUČIL, BOŠ STRNIL V MISELNI VZOREC. PRILAGAMO TI KLJUČNE TOČKE. MISELNI VZOREC OBLIKUJ V ZVEZKU ZA SPOZNAVANJE OKOLJA. NAREDI GA ČEZ DVE STRANI. NA SREDINO NAPIŠI NASLOV ZDRAVO ŽIVIM. OKROG NASLOVA PREPIŠI KLJUČNE BESEDNE ZVEZE, OPORNE TOČKE (GLEJ SPODAJ). K VSAKI TOČKI NARIŠI, LAHKO TUDI NAPIŠEŠ IN/ALI NALEPIŠ SLIČICO IZ REVIJE. PRI RISANJU SE POTRUDI IN NE POZABI – MISELNI VZOREC LAHKO NASTAJA VEČ DNI.
NASLOV ZDRAVO ŽIVIM
- SKRBIM ZA OSEBNO HIGIENO,
- JEM ZDRAVO HRANO, PIJEM NESLADKANO PIJAČO
- SE GIBAM,
- POČIVAM,
- ČUTILA,
- DELI TELESA (NARIŠI OSEBO ALI IZREŽI SLIČICO IZ REVIJE IN JO NALEPI, POIMENUJ DELE TELESA IN JIH Z ZELENO BARVICO OBKROŽI),
- ČUTILA (NARIŠI ORGANE ZA ČUTILA – NOS (VONJ), USTA (OKUS), OKO (VID), ROKA (TIP), UHO (SLUH).
IGRA VLOG (PO ŽELJI)
PRI ZDRAVNIKU
PRIPOMOČKI: ČE IMAMO MOŽNOST, PRIPRAVIMO PRAVI TERMOMETER, STETOSKOP ALI IGRALNI SET – ZDRAVNIŠKI KOVČEK, STARE POVOJE, ŠKATLICE ZA ZDRAVILA, LISTIČE ZA RECEPTE …
IGRA:
PRIPRAVIMO KOTIČKE (ORDINACIJA ZA ZDRAVNIKA, MEDICINSKO SESTRO, ČAKALNICA, LAHKO DODAMO ŠE LEKARNO, BOLNIŠNICO ALI DOM), SI RAZDELIMO VLOGE (ZDRAVNIK, MEDICINSKA SESTRA, BOLNIK), UPORABLJAMO LAHKO TUDI PLIŠASTE IGRAČKE.
BOLNIK OPIŠE SVOJE TEŽAVE, ZDRAVNIK MU SVETUJE IN POSLUŠA SRCE, IZMERI TELESNO TEMPERATURO, PREGLEDA UŠESA TER PREDPIŠE ZDRAVILO, MEDICINSKA SESTRA PA MU OBVEŽE RANO.
V TRGOVINI
PRIPOMOČKI: EMBALAŽA RAZLIČNIH IZDELKOV
IGRA:
KUPEC BI RAD PRIPRAVIL ZDRAVO KOSILO. KAJ VSE MORA KUPITI? PRODAJALEC MU SVETUJE …
V DROGERIJI
PRIPOMOČKI: EMBALAŽE KREM, ŠAMPONOV, KOPELI, DENAR, BLAGAJNA
IGRA:
KUPEC KUPUJE PRIPOMOČKE ZA OSEBNO HIGIENO, NAPITKE … PRODAJALEC MU SVETUJE.
MASAŽNI SALON
PRIPOMOČKI: PODLOGA ZA JOGO/POSTELJA
IGRA:
STRANKA PRIDE V MASAŽNI SALON, RAZLOŽI BOLEČINE V HRBTU, VRATU … IGRAMO SE LAHKO TUDI VREMENSKO MASAŽO (PADA DEŽ: S PRSTKI RAHLO TRKAMO PO HRBTU; PIHA VETER: Z ROKAMI ŠVIGAMO PO HRBTU IPD.) ALI PEKA PIZZE (GNETENJE TESTA, VLEČENJE TESTA, MAZANJE IN POLAGANJE DOBROT NA PIZZO).
GLASBENA UMETNOST
- NALOGA: GLASBENA UGANKA
POZORNO POSLUŠAJ INSTRUMENTALNO SPREMLJAVO PESMI, UGOTOVI NJEN NASLOV IN POIMENUJ GLASBILO.
SEDAJ PA PESEM POTOČEK OB KLAVIRSKI SPREMLJAVI ZAPOJ. NE POZABI PONOVITI ZADNJEGA DELA PESMI V OBEH KITICAH. PRED PETJEM POČAKAJ, DA GLASBILO ZAIGRA KRATEK UVOD.
Starši, besedilo pesmi najdete na spletni strani pod glasbena umetnost v 3. tednu.
2. NALOGA: ŠE ENA GLASBENA UGANKA
POZORNO POSLUŠAJ MELODIJO PESMI, KI SMO SE JO NAUČILI ŽE V ŠOLI. NASLOV IN IME GLASBILA POVEJ MAMICI ALI OČKU.
OB NAZAJ PREBRANIH BESEDAH BOŠ PREVERIL SVOJA ODGOVORA (AČERSEN, AKINOMRAH).
POIŠČI PESEM V SVOJI GLASBENI MAPI (ČE SI POZABIL BESEDILO) IN OB POSNETKU ZAPOJ.
UPAM, DA Z REŠEVANJEM UGANK NISI IMEL TEŽAV IN TI JE ŠLO ODLIČNO.
3. NALOGA: PRIPRAVA NA OCENJEVANJE ZNANJA
IZMED VSEH PESMI, KI SI SE JIH V LETOŠNJEM ŠOLSKEM LETU NAUČIL, SI ENO IZBERI.
LAHKO SE ODLOČIŠ ZA KATERO IZMED GLASBENIH UGANK, ŠE OSTALE PESMI PA NAJDEŠ NA SPODNJI POVEZAVI.
https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/pesmice-1
IZBRANO PESEM PREPEVAJ SEBI IN DRUŽINSKIM ČLANOM. NAJPREJ LAHKO POJEŠ OB POSNETKU, KASNEJE PA BREZ. PONAVLJAJ BESEDILO CELE PESMI. V ŠOLI JO BOŠ ZAPEL SOŠOLCEM IN SOŠOLKAM TER UČITELJICI, KI TE BO OCENILA. ZAPOJ DOŽIVETO, PAZI NA RITEM IN MELODIJO.
NA OCENJEVANJE SE DOBRO PRIPRAVI. POKAŽI, DA SI ODGOVOREN.
ŠPORT
TELOVADBA S PLIŠASTO IGRAČKO
DANES BOŠ SVOJE TELO OGREL Z IGRAČKO. NAJPREJ SI PRIPRAVI USTREZEN PROSTOR ZA VADBO IN POIŠČI SVOJO NAJLJUBŠO PLIŠASTO IGRAČKO. KO BOŠ TO STORIL SE POVEŽI NA SPODNJO POVEZAVO IN ZAČNI. POSKRBI, DA BOŠ VAJE IZVAJAL ČIM BOLJ PRAVILNO.
NE POZABI UŽIVATI V VADBI.
https://www.youtube.com/watch?v=7VAEIkGmXno
SEDAJ, KO SE JE TVOJE TELO OGRELO, SE POVEŽI ŠE NA SPODNJO POVEZAVO. NAŠEL BOŠ POSNETEK PLESA, KI GA ŽE ZELO DOBRO POZNAŠ IN PRIDNO VADIŠ. NASLOV JE JEŽEK TEKA TEKA. PRIPRAVI SE NA PLES.
https://www.youtube.com/watch?v=AuERmHdxvL8
DANES TE ČAKA ŠE NEKAJ IN SICER IGRA Z ŽOGO. VADIL BOŠ VODENJE ŽOGE Z ENO ROKO. KER JE TVOJE TELO ŽE OGRETO KAR SLEDI NAVODILOM:
NAJPREJ BOŠ VODIL ŽOGO NA MESTU: POSKUSI Z LEVO IN DESNO ROKO; ŽOGO VODI HITRO, NATO ŠE POČASI; POSKUŠAJ JO VODITI TAKO, DA POKLEKNEŠ NA KOLENA;VODI JO IZMENOMA Z LEVO IN DESNO ROKO.
SEDAJ JO BOŠ VODIL V GIBANJU: NAJPREJ VODI ŽOGO V HOJI NAPREJ/V HOJI NAZAJ/V HOJI V STRAN; HODI V KROGU/V CIK CAKU.
ZA KONEC PA BOŠ METAL ŽOGO OB ZID: ŽOGO MEČI OB ZID IN JO PO ODBOJU OD TAL SPET UJEMI. PO METU IZVEDI NASLEDNJE NALOGE: PLOSKNI, OBRNI SE NAOKROG, DOTAKNI SE TAL Z OBEMA ROKAMA, DVIGNI DESNO NOGO IN PLOSKNI POD NJO,…
MISLIM, DA NALOGE NISO BILE PRETEŽKE IN DA SI SE ZABAVAL.
DAN DEJAVNOSTI – JURJEVA DOMAČIJA
JURJEVA DOMAČIJA JE ENA NAJZANIMIVEJŠIH KULTURNIH ZNAMENITOSTI V OBČINI TREBNJE IZ SREDINE 18. STOLETJA, KI JE OD LETA 2000 TUDI KULTURNI SPOMENIK OBČINE TREBNJE. NJENI ZAČETKI PA SEGAJO V LETO 1508.
NA TEJ POVEZAVI SI OGLEJ KRATKO PREDSTAVITEV DOMAČIJE.
https://www.youtube.com/watch?v=TOMPv_IEhOE
USTNO ODGOVORI NA VPRAŠANJA, KI TI JIH BODO PREBRALI STARŠI?
- V KATERI VASI STOJI JURJEVA DOMAČIJA?
- V KATEREM PROSTORU NAJDEMO PRIPOMOČKE ZA PEKO IN KUHO?
- V KATEREM PROSTORU STOJI KRUŠNA PEČ?
- KAKO SE IMENUJE PROSTOR PRED KATERIM SO FANTJE PELI DEKLETOM?
- V KATEREM PROSTORU SE NAHAJA STENSKA OMARICA ALI LINA?
- KATERI PROSTOR NA DOMAČIJI JE NAJSTAREJŠI?
- V KATEREM PROSTORU SO SHRANJEVALI HRANO IN POSODE?
- V KATEREM PROSTORU NA KMETIJI SO MLATILI PŠENICO?
- KJE SO SHRANJEVALI ŽITA?
- KJE SO ZAJEMALI VODO?
ČE NISI NAŠEL VSEH ODGOVOROV, SI POGLEJ POSNETEK ŠE ENKRAT IN NAŠEL BOŠ ODGOVORE.
SPODAJ STA DVE UGANKI, KI JIH PREBERI S POMOČJO STARŠEV IN POSKUSI NAJTI REŠITVI.
- JO ROKA DRŽI, JO METLA ŽGEČKA, KO VSE NALOŽI BOLJ ČISTA SO TLA.(ACINŠITEMS)
- LUKNJICA PRI LUKNJICI PA VODO DRŽI. (AHERTS ATANMALS)
SI UGOTOVIL REŠITVI? ČE REŠITVI NISI NAŠEL, JU DOBIŠ, ČE BESEDO V OKLEPAJU PREBEREŠ OD DESNE PROTI LEVI.
IZDELAJ SI IGRO MLIN IN SE IGRAJ S STARŠI
OPIS IGRE
MLIN ALI ŠPANA JE RAZVEDRILNA IGRA ZA DVA IGRALCA. IGRALNI PRIPOMOČKI: IGRALNA PLOŠČA, 9 BELIH IN 9 ČRNIH DAMINIH IGRALNIH ŽETONOV. VSAK IGRALEC DOBI PO 9 IGRALNIH ŽETONOV ENAKE BARVE. BELI ZAČNE. IGRALCA IZMENIČNO POLAGATA PO EN ŽETON NA KATEROKOLI PRESEČIŠČE ALI VOGAL IN POSKUŠA ZGRADITI “MLIN” TO JE PO TRI ENAKE BARVE V VRSTO – VODORAVNO ALI NAVPIČNO. ČE NASPROTNIK POLOŽI SVOJ ŽETON V NASPROTNIKOVO VRSTO, MU PREPREČI, DA BI MLIN ZAPRL. KDOR MLIN ZAPRE, LAHKO NASPROTNIKU VZAME ŽETON Z IGRALNE PLOŠČE, VENDAR NE IZ NASPROTNIKOVEGA ŽE ZGRAJENEGA MLINA. KO IGRALCA ODLOŽITA VSE SVOJE ŽETONE, JIH ZAČNETA IZMENIČNO PREMIKATI. IGRALEC, KI JE NA POTEZI, LAHKO PREMAKNE LE EN ŽETON DO SOSEDNJEGA POLJA. TUDI SEDAJ VSAK POSKUŠA ZGRADITI NOV MLIN, DA BI NASPROTNIKU VZEL ŽETON. KO IGRALCU OSTANEJO SAMO ŠE TRIJE ŽETONI, LAHKO SKOČI NA KATEROKOLI PRAZNO POLJE. ZMAGA IGRALEC, KI NASPROTNIKU POBERE 7 ŽETONOV – VSE RAZEN DVEH.
NA POSNETKU SI POGLEJ PRIMER POTEKA IGRE
PO SLIKI POSKUŠAJ IZDELATI PODLOGO ZA IGRO. POTREBUJEŠ PAPIR, SVINČNIK, BARVICE IN RAVNILO. NAMESTO ŽETONOV LAHKO UPORABIŠ FIŽOLČKE ALI KAMENČKE DVEH BARV.
ČE IMAŠ MOŽNOST SI NATISNI PREDLOGO, PIKICE POVEŽI KOT KAŽE SPODNJI POSNETEK IN DOBIL BOŠ IGRALNO PODLAGO. V SREDNJI OKVIRČEK NARIŠI JURJEVO DOMAČIJO ALI STAR PREDMET.
NA POSNETKU SI OGLEJ, KAKO SE IZDELA PODLAGA ZA IGRO.
ŽELIMO TI VELIKO LEPIH TRENUTKOV OB IGRANJU IGRE.
________________________________________________________
7. TEDEN (4. 5. – 8. 5. 2020)
Pozdravljeni učenci, starši.
Upamo, da ste dobro, da ste si odpočili in si nabrali novih moči za nadaljnjo delo. Pred nami je sedmi teden pouka na daljavo. Zahvala vsem staršem, ki stojite svojim otrokom ob strani, čeprav verjamemo, da je pogosto težko. Ker je večkrat lažje delati na daljavo, če se občasno srečamo v živo, smo organizirali razrednikovo uro v sredo, 6. 5. 2020, ob 17. uri preko aplikacije Zoom. Dragi otroci, poleg nalog za 1. razred imate na isti spletni strani na voljo tudi sproščujoče vsebine pod zavihkom OPB in DSP. Želimo vam uspešno delo.
RAZREDNIKOVA URA
V sredo, 6. 5. 2020, ob 17.00 se boste ponovno videli, slišali s svojo učiteljico in sošolci preko aplikacije Zoom.
Hiperpovezave bodo delovale v sredo, 6. 5. 2020, ob 17.00.
SLOVENŠČINA
SLOVENŠČINA – JEZIK
- NALOGA:
NASLEDNJA ČRKA PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
- A: ČRKA B 1. B: ČRKA H 1. C: ČRKA B 1. D: ČRKA H 1. K (PŠ DNV): ČRKA B 1. L (PŠ Dobr.): ČRKA H 1. M (PŠ Šent.): ČRKA H
GLEJ DOKUMENT: SLJ NAVODILA_OBRAVNAVA ČRK – TEDEN 23. 3. – 27. 3. 2020
NA SPODNJI POVEZAVI SI LAHKO OGLEDAŠ PRAVILNO POTEZO ZA POSAMEZNO ČRKO.
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
VSAKODNEVNO BRANJE – V TEM TEDNU SO PONOVNO DODANI SLIKOPISI.
PREDLOGA BRALNE HIŠICE ZA MESEC MAJ, KI SI JO LAHKO IZDELAŠ SAM.
PRILOŽENA PA JE TUDI NOVA OBLIKA BRALNEGA LISTA, KI JO LAHKO UPORABIŠ. ČE IMAŠ MOŽNOST, SI JO LAHKO NATISNEŠ.
SLIKO IZPOLNJENE BRALNE HIŠICE ZA MESEC APRIL POŠLJI UČITELJICI PO ELEKTRONSKI POŠTI.
2. NALOGA:
PREPIS – NA SOSEDNJO STRAN ČRKE, KI SI JO SPOZNAL V TEM TEDNU, ZAPIŠI NASLOV PREPIS IN PREPIŠI BESEDE TER POVEDI, KI JIH NAJDEŠ V DOKUMENTU »PREPIS«. GLEDE NA SVOJE ZMOŽNOSTI IZBERI ZAHTEVNOST PREPISA.
MANJ ZAHTEVNO
PREPIS
ŠEMA SAŠA UŠESA POLICA COPAT KOŠARKA
NA POLICI PRI PEKU SO PRESTE.
_______________________________________________
SREDNJE ZAHTEVNO
PREPIS
ŠEMA SAŠA UŠESA KOŠARKA ŠIVANKA COPAT STOPALO PIKAPOLONICA
NA POLICI PRI PEKU SO PRESTE.
NA OMARI STOJI SVEČNIK.
______________________________________________
TEŽJE
PREPIS
ŠEMA SAŠA UŠESA KOŠARKA ŠIVANKA COPAT STOPALO PIKAPOLONICA
NA POLICI PRI PEKU SO PRESTE.
NA OMARI STOJI SVEČNIK.
SOVA JE ULOVILA MIŠKO.
TINE SE JE NAŠEMIL V KLOVNA.
- NALOGA:
»PRI KOSILU« – POSLUŠANJE NEUMETNOSTNEG BESEDILA
REŠI NALOGO V DZ LILI IN BINE (3. DEL) NA STRANI 63. ZA REŠEVANJE NALOGE BOŠ POSLUŠAL POSNETEK, KI GA NAJDEŠ NA SPODNJI POVEZAVI. POSNETEK BOŠ POSLUŠAL DVAKRAT. PRVIČ GA POSLUŠAJ, SE O NJEM POGOVORI S STARŠI IN REŠI NALOGO. NATO GA POSLUŠAJ PONOVNO IN ZRAVEN PREVERI, ČE SI NALOGO REŠIL PRAVILNO. PRAVILNO REŠENO NALOGO OZNAČI S KLJUKICO. NA KONCU PRIPOVEDUJ ZGODBO ŠE SAM.
SLOVENŠČINA – OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA in LIKOVNA UMETNOST
V PRAVLJIČNI ZVEZEK (BRALČEK OZ. TRAVICA OZ. ČEBELICA) NAPIŠI IME IN PRIIMEK PISATELJA: FRAN LEVSTIK IN NASLOV PRAVLJICE: KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO.
DANES BOŠ SPOZNAL DEČKA, KI SO MU PRIJATELJI (ŽIVALI IN GRM) POMAGALI NAREDITI SRAJČKO. PROSI STARŠE NAJ TI PRAVLJICO PREBEREJO, TI PA JO POZORNO POSLUŠAJ.
KDO JE NAPRAVIL VIDKU SRAJČICO (1)
KAKO LEPO JE IMETI PRIJATELJE, KI TI POMAGAJO. ALI IMAŠ TUDI TI TAKE, KI TI PRISKOČIJO NA POMOČ, KO JIH POTREBUJEŠ? GOTOVO PA SI TI EDEN TISTIH, KI SO PRIPRAVLJENI POMAGATI DRUGIM.
NAŠTEJ, KDO VSE JE VIDKU POMAGAL PRITI DO NOVE SRAJČKE.
TOKRAT BOŠ V POVEZAVI Z UMETNOSTNIM BESEDILOM OPRAVIL ŠE NALOGO ZA LIKOVNO UMETNOST – ILUSTRIRANJE PRAVLJICE.
V ZVEZEK POD NASLOV NARIŠI PRIZOR IZ PRAVLJICE, KI TI JE BIL NAJBOLJ VŠEČ. OSEBE, ŽIVALI ALI PREDMETI, KI JIH BOŠ RISAL, NAJ BODO DOVOLJ VELIKI, NAZORNI IN NATANČNO POBARVANI.
MATEMATIKA
VSAK DAN VADI USTNO SEŠTEVANJE (5 RAČUNOV) IN ODŠTEVANJE (5 RAČUNOV). PROSI STARŠE, DA TI POVEDO RAČUN, TI PA HITRO IZRAČUNAJ IN POVEJ REZULTAT. LAHKO TEKMUJEŠ SAM S SEBOJ IN VSAKODNEVNO SPREMLJAŠ, KAKO HITER IN USPEŠEN SI V RAČUNANJU. STARŠI NAJ TI MERIJO ČAS IN ZAPISUJEJO, KOLIKO RAČUNOV SI IZRAČUNAL PRAVILNO. OB KONCU TEDNA BOŠ VIDEL, KAKŠEN JE TVOJ NAPREDEK. V POMOČ VAM JE LAHKO SPODNJA PREGLEDNICA. ČE IMAŠ MOŽNOST, JO LAHKO TUDI NATISNEŠ, DRUGAČE PA JO PRERIŠI V MATEMATIČNI ZVEZEK.
- NALOGA: ZAPOREDJE LIKOV
- POGLEJ SPODNJE LIKE IN JIH POIMENUJ. ALI SI OPAZIL, DA SE LIKI V VRSTI PONAVLJAJO? KADAR SE LIKI PONAVLJAJO V ENAKEM VRSTNEM REDU, NASTANE VZOREC. VZORCU REČEMO TUDI ZAPOREDJE.
NASLEDNJE NALOGE REŠI USTNO. ČE ŽELIŠ, LAHKO ZAPOREDJA NARIŠEŠ V MATEMATIČNI ZVEZEK. RIŠI S ŠABLONO. ZAPOREDJE LIKOV PONAVLJAJ, DOKLER NE ZAPOLNIŠ CELE VRSTE.
- ALI BI ZNAL NADALJEVATI ZAPOREDJE LIKOV?
(REŠITEV: GOTOVO SI UGOTOVIL, DA MORAŠ NADALJEVATI Z 2 MANJŠIMA KVADRATOMA.)
- KATERI LIK V ZAPOREDJU MANJKA?
(REŠITEV: V ZAPOREDJU NA PRVI ČRTI MANJKA MODER PRAVOKOTNIK, NA DRUGI PA RUMEN TRIKOTNIK.)
- REŠI NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANI 55. ČE ŽELIŠ, SE LAHKO PREIZKUSIŠ TUDI V REŠEVANJU TEŽJE, 2. NALOGE.
- DODATNA NALOGA: O LIKIH SI SE NAUČIL VSE, ZATO LAHKO PREIZKUSIŠ SVOJE ZNANJE S POMOČJO SPODNJEGA KVIZA. STARŠE PROSI, DA TI BEREJO VPRAŠANJA, TI PA KLIKNI NA ODGOVOR. ČE BO ODGOVOR PRAVILEN, SE BO POLJE OBARVALO ZELENO. ČE BO NAPAČEN, PA SE BO OBARVALO RDEČE.
https://drive.google.com/file/d/1V6ODcuZNVupzkSuesFKU1dWszVpP9KCV/view?usp=sharing
2. NALOGA: RAČUNAM
- OGLEJ SI SPODNJO SLIKO IN RAZMISLI, KAJ SE JE ZGODILO.
V PARKU JE NA KLOPI SEDELO 7 OSEB. NAJPREJ JE DOMOV ODŠEL DEČEK. KMALU ZA NJIM PA STA ODŠLI ŠE MAMA IN HČI. KOLIKO OSEB JE OSTALO NA KLOPI?
- OGLEJ SI ŠE NASLEDNJO SLIKO. ALI BI ZNAL SESTAVITI MATEMATIČNO ZGODBICO? POVEJ JO STARŠEM.
MOJA MATEMATIČNA ZGODBA JE NASLEDNJA:
MAMA JE S TRŽNICE PRINESLA 3 RUMENA JABOLKA IN 6 RDEČIH. ENO RDEČE JABOLKO JE POJEDLA. KOLIKO JABOLK JI JE OSTALO?
- SEDAJ SE V REŠEVANJU PODOBNIH NALOG PREIZKUSI V DELOVNEM ZVEZKU (3. DEL) NA STRANI 40.
3. NALOGA: UTRJEVANJE ZNANJA
SVOJE ZNANJE RAČUNANJA VADI Z REŠEVANJEM NALOG V DELOVNEM ZVEZKU (4. DEL) NA STRANI 51.
POMEMBNO: PROSI STARŠE, DA FOTOGRAFIRAJO REŠENO NALOGO NA STRANI 51 (4. DEL) IN JO POŠLJEJO RAZREDNIČARKI NA NJEN ELEKTRONSKI NASLOV DO PETKA, 8. 5. DO 17. URE. |
SPOZNAVANJE OKOLJA
TA TEDEN BOŠ PRI SPOZNAVANJU OKOLJA SPOZNAL/-A DELE TELESA IN ČUTILA. VERJAMEMO, DA ŽE KAR NEKAJ O TEM VEŠ, NEKAJ PA BOŠ SPOZNAL/-A NA NOVO.
DELI TELESA
OGLEJ SI VIDEO, KI GOVORI O DELIH TELESA. ČE ŽELIŠ, LAHKO REŠIŠ ŠE KVIZ (PROSI ZA POMOČ STARŠE ALI STAREJŠE BRATE IN SESTRE, DA TI POMAGAJO PRI BRANJU VPRAŠANJ IN MOŽNIH ODGOVOROV).
DELI TELESA: HTTPS://WWW.YOUTUBE.COM/WATCH?V=D_B9VWEQEAY
KVIZ: HTTPS://WWW.QUIZ-MAKER.COM/Q9HFM85
IGRA: DELI TELESA (PO IZBIRI)
ZA IGRO MORATE BITI VSAJ TRIJE – VODJA IN DVA TEKMOVALCA (PAR). POTREBUJETE ŠE MAJHNO ŽOGICO ALI KAK DRUG MANJŠI PREDMET. TEKMOVALCA SE USEDETA NA TLA TAKO, DA SE GLEDATA (DRUG PROTI DRUGEMU). NA TLA MED VAJU POLOŽITE ŽOGICO ALI DRUG MANJŠI PREDMET. VODJA GOVORI DELE TELESA. ČE REČE NPR. GLAVA, SE MORATA OBA PRIJETI ZA GLAVO. KO REČE »ŽOGICA«, MORATA TEKMOVALCA ČIM HITREJE ZGRABITI ŽOGICO. KDOR JO PRVI PRIME, ZMAGA OZ. DOBI TOČKO. IGRO SE IGRAJTE, DOKLER ŽELITE.
V DELOVNEM ZVEZKU LILI IN BINE (3. DEL) REŠI NALOGE NA STRANI 53.
MED SVOJIMI IGRAČAMI POIŠČI ŽIVALI, LAHKO PA SI JIH OGLEDAŠ TUDI NA SLIKAH V REVIJAH IN KNJIGAH. OGLEJ SI JIH IN JIH POIMENUJ. RAZMISLI.
- KATERE DELE TELES IMAJO? ČEMU SLUŽIJO (NPR. REP, PLAVUTI, KLJUN …)?
- S ČIM SO POKRITA NJIHOVA TELESA?
- NA KAKŠNE NAČINE SE LAHKO GIBAJO?
- KJE ŽIVIJO?
- S ČIM SE HRANIJO?
ČUTILA
OGLEJ SI VIDEO, KI GOVORI O ČUTILIH. V NJEM BOŠ IZVEDEL/-A, KAJ TO SPLOH SO, IN KATERA POZNAMO.
OPOMBA: V POSNETKU UČITELJICA OMENJA STRAN DRUGEGA DELOVNEGA ZVEZKA, KOT GA UPORABLJAMO MI. NALOGO O ČUTILIH NAJDEŠ NA STRANI 54 V 3. DELU DELOVNEGA ZVEZKA LILI IN BINE.
VIDEO ČUTILA
IGRA: ČUTNA POT (PO IZBIRI)
DOMA S POMOČJO STARŠEV ALI BRATOV IN SESTER IZDELAJ ČUTNO POT. TO NAREDIŠ TAKO, DA PO STANOVANJU ALI ZUNAJ PRED HIŠO NAPELJEŠ VRVICO IN NANJO S ŠČIPALKAMI OBESIŠ RAZNE STVARI (ŠE BOLJE, DA JIH OBESI KDO DRUG, DA NE BOŠ VEDEL/-A, ZA KATERE GRE). NAMESTO, DA BI STVARI PRIPENJALI NA VRVICE, PA JIH LAHKO ENOSTAVNO POLOŽITE NA TLA V VRSTO (MED VSAKIM PREDMETOM NAJ BO NEKAJ RAZMIKA). KO TO NAREDITE, NAJ TI NEKDO Z RUTKO ZAVEŽE OČI. SEDAJ SE PRETIPAJ DO PREDMETOV IN UGOTOVI, ČESA SI SE DOTAKNIL/-A. PRI UGOTAVLJANJU UPORABLJAJ SVOJA ČUTILA – POTIPAJ, POVONJAJ, OKUŠAJ, POSLUŠAJ, POGLEJ PA ČISTO NA KONCU. SI S POMOČJO SVOJIH ČUTIL UGOTOVIL/-A, KAJ SO TI NASTAVILI NA ČUTNO POT? J
NA KONCU PA LAHKO ZA ZABAVO IN UTRDITEV ZNANJA REŠIŠ ŠE INTERAKTIVNE NALOGE V DEŽELI LILIBI: https://www.lilibi.si/solska-ulica/spoznavanje-okolja/telo
VELIKO ZABAVE TI ŽELIMO.
GLASBENA UMETNOST
JANEZ BITENC: METULJČEK CEKINČEK
POVEZAVA DO PESMICE: https://www.youtube.com/watch?v=QKZqWtnqyL8
V TEM TEDNU SE BOŠ SREČAL S PESMICO METULJČEK CEKINČEK. SI JO ŽE KDAJ SLIŠAL? POJDI NA ZGORNJO POVEZAVO PESMICE IN JO POSLUŠAJ. SI UGOTOVIL, DA JO POZNAŠ?
SEDAJ DVAKRAT PREBERI BESEDILO PESMI, DA SI ČIM BOLJ ZAPOMNIŠ BESEDILO. ČE NE ZMOREŠ SAM, NAJ TI POMAGATA MAMI ALI OČI.
METULJČEK CEKINČEK (JANEZ BITENC)
METULJČEK, CEKINČEK, TI POTEPINČEK, KJE SI PA BIL?
“PRI MAJCENI CVETKI, DROBNI MARJETKI MEDEK SEM PIL.”
PO TEM KO ŽELODČEK, POLN KAKOR SODČEK BIL JE NALIT,
SEM REKEL MARJETKI, DROBCENI CVETKI: “ZDAJ SEM PA SIT!”
NEKAJKRAT SI ŠE ZAVRTI POSNETEK IN OB NJEM PREPEVAJ. KO BOŠ PESEM ŽE ZNAL, SI IZBERI ŠE TRI PESMI, KI SI SE JIH UČIL V PRVEM RAZREDU IN JIH ZAPOJ NAJPREJ SEBI, POTEM PA ŠE SVOJIM DOMAČIM.
ODGOVORI NA NASLEDNJA VPRAŠANJA:
KDO POJE PESEM?
KDO VODI PEVCE?
KOLIKO SOLISTOV POJE V PESMI?
ALI SE (TEMPO) HITROST V PESMI SPREMINJA ALI JE VES ČAS ENAKA?
KATERI INSTRUMENT SPREMLJA ZBOR?
NARIŠI KITARO?
PRI KNJIŽEVNOSTI SI SPOZNAL PRAVLJICO KDO JE VIDKU NAPRAVIL SRAJČICO. VIDEK JE IMEL ZELO RAD ŽIVALI IN RASTLINE. KO BOŠ NA TRAVNIKU ALI V GOZDU, OPAZUJ ŽIVALI IN RASTLINE TER JIH OBČUDUJ. ČE SREČAŠ METULJČKA, MU ZAPOJ NJEGOVO PESMICO.
ČE BI RAD IZVEDEL ŠE NEKAJ VEČ O METULJIH, SI POGLEJ 44 SEKUNDNI POSNETEK NA TEJ POVEZAVI: https://www.youtube.com/watch?v=BQu0-4n7ovU
ŠPORT
DANES BOŠ TELOVADIL Z JUVIJEM. VODIL TE BO DO GRADU, V KATEREM ŽIVI GROF GROZNI, KI JE VSE IGRAČE ODNESEL V SVOJ GRAD.
POTREBUJEŠ PROSTOR ZA GIBANJE PRED RAČUNALNIKOM IN UDOBNA OBLAČILA. KLIKNI NA SPODNJO POVEZAVO IN POMAGAJ JUVIJU POISKATI IGRAČE. ČEPRAV JE POT DOLGA IN POLNA OVIR, SEM PREPRIČANA, DA TI BO USPELO, LE VZTRAJATI MORAŠ.
https://www.youtube.com/watch?v=UgRENY-okaM
ČESTITAM, USPELO TI JE. S TABO PLEŠEM PLES VESELJA.
PRIPRAVLJEN SI NA NOVO NALOGO. VADIL BOŠ SKOK V DALJINO Z MESTA. TO JE ENA IZMED NALOG, KI JO JE POTREBNO OPRAVITI VSAKO ŠOLSKO LETO ZA ŠPORTNOVZGOJNI KARTON, S KATERIM SE SPREMLJA TVOJ TELESNI IN GIBALNI RAZVOJ.
OGLEJ SI VIDEOPOSNETEK.
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=X2UnSSSULdYf7bggWU2jSmgR&jwsource=cl
NI TEŽKO, KAJNE? ZDAJ PA SI NA VRSTI TI.
- Z MAMICO ALI OČKOM IZBERITA PRIMEREN PROSTOR NA DVORIŠČU ALI TRAVNIKU.
- OZNAČITA ODRIVNO MESTO
- IZVEDI 3 SONOŽNE SKOKE (Z OBEMA NOGAMA NAENKRAT).
- OZNAČITA DOLŽINO VSAKEGA SKOKA.
- RAZDALJO NAJDALJŠEGA SKOKA NAJ TI EDEN OD STARŠEV IZMERI Z METROM IN MERITEV ZAPIŠE V BELEŽKO.
DATUM: MERITEV:
ŽELIŠ SVOJ SKOK ŠE IZBOLJŠATI? VAJA DELA MOJSTRA, ZATO PRIDNO VADI. VSAK DAN OPRAVI 3 SKOKE PO NAVODILIH IN PO 5 DNEH BOŠ UGOTOVIL, KAKO SI NAPREDOVAL.
TI JE USPELO? ODLIČNO. NA SVOJ DOSEŽEK BODI PONOSEN.
NISI NAPREDOVAL? NE OBUPAJ, ŠE VADI IN VEM, DA BOŠ USPEL. UČITELJICA VE, DA SI SE POTRUDIL PO SVOJIH NAJBOLJŠIH MOČEH.
________________________________________________________
PRVOMAJSKE POČITNICE (27. 4. – 1. 5. 2020)
POČITNICE SO TU, JUHUHU!
Če si pridno delal in naredil vse naloge, so pred tabo zaslužene prvomajske počitnice.
V kolikor pa nalog nisi opravil, jih lahko še dokončaš. Če še nisi rešil anketi pri športnem dnevu (v zavihku dnevi dejavnosti) in spoznavanju okolja (v 3. tednu), naredi to do 30. 4. 2020. Svojim učiteljicam, v kolikor še nisi, pošlji zahtevane naloge.
Spočij se, se zabavaj in starše povabi na sprehod v naravo.
Spodaj si lahko preberete o delavskem prazniku. Če želite, lahko rešite nalogi.
Praznik dela – 1. in 2. maj
Bliža se največji delavski praznik, dan dela, ki ga pri nas praznujemo dva dni, prvega in drugega maja.
Kaj pravzaprav praznujemo?
Pred več kot stotridesetimi leti so se ljudje, ki so delali v podjetjih razjezili, ker so delali cele dneve in niso imeli časa za nič drugega. Zato so sklenili, da se bodo združili in skupaj povedali vsem šefom, da ne bodo več delali cele dneve in za vikende. Zahtevali so, da naj delovni dan, torej tisti del dneva, ko so v službi, traja samo še osem ur. Želeli so osem ur delati, osem ur spati in osem ur preživljati z družino in prijatelji.
V velikih skupinah so na ulicah izražali svoje nezadovoljstvo in zahtevali spremembe.
Trajalo je mnogo let, da so dosegli svoj cilj, vendar so vztrajali in zato odrasli še danes delajo praviloma osem ur na dan, osem ur preživijo doma, z družino in prijatelji, osem ur imajo časa za spanje.
Ljudje so uspeli, ker so se povezali in si pomagali. Skupaj so bili veliko močnejši kot eden sam.
Da bi se spomnili na to, kako pomemben je poleg dela tudi čas z najbližjimi in da bi se spomnili, da lahko skupaj dosežemo več kot eden sam, vsako leto prvega in drugega maja praznujemo praznik dela.
Takrat prižgemo kres, si pripnemo nagelj in zapojemo delavsko himno »Internacionalo«. Ponekod po Sloveniji postavijo mlaj, zjutraj pa nas zbudijo budnice godb na pihala.
Si že kdaj videl/a, kako so prižgali kres?
NALOGI:
- Vprašaj starše ali babico in dedka, kaj se praznuje prvega maja in kaj jim ta praznik pomeni.
- Skupaj s starši razmisli – kaj je solidarnost?
Vir: www.zsss.si
_________________________________________________________
6. TEDEN (20. 4. – 24. 4. 2020)
Dragi učenci, spoštovani starši.
Tudi ta teden ne bomo začeli s pozdravom v razredu. Čeprav smo vsak v svojem domu, smo s prijaznimi mislimi povezani med seboj preko računalniškega ekrana. Upamo, da se dobro počutite, da ste sproščeni in da se veselite novih izzivov. Prepričani smo, da boste z dobro voljo opravili vse naloge, ki vas čakajo ta teden. Ne pozabite na igro, razvedrilo, seveda v družbi svojih najbližjih. Želimo vam prijetne, predvsem pa zdrave pomladne dni.
SLOVENŠČINA
SLOVENŠČINA – JEZIK
1. NALOGA: NASLEDNJA ČRKA PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
- A: ČRKA P 1. B: ČRKA B 1. C: ČRKA P 1. D: ČRKA B 1. K (PŠ DNV): ČRKA P 1. L (PŠ Dobr.): ČRKA B 1. M (PŠ Šent.): ČRKA B
GLEJ DOKUMENT: SLJ NAVODILA_OBRAVNAVA ČRK – TEDEN 23. 3. – 27. 3. 2020 (KJER PIŠE LAHKO, TAM IMAŠ MOŽNOST IZBIRE).
NA SPODNJI POVEZAVI SI LAHKO OGLEDAŠ PRAVILNO POTEZO ZA POSAMEZNO ČRKO.
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
VSAKODNEVNO BRANJE – V TEM TEDNU SO PONOVNO DODANI SLIKOPISI
VSAK DAN PREBERI DRUG SLIKOPIS. TI SLIKOPISI SO NAMENJENI LE BOLJŠIM BRALCEM, KER SO TO ZAHTEVNEJŠA BESEDILA. DRUGIM PA SVETUJEMO, DA RAJE BERETE BRALNE LISTE, KI SO PRILOŽENI V 1. IN 3. TEDNU.
2. NALOGA: ČESTITKA
- OGLED VIDEOPOSNETKA:
- PO OGLEDU VIDEOPOSNETKA SE POGOVORI S STARŠI:
- KDO JE ČESTITAL LILI?
- ZA KAKŠEN DOSEŽEK JI JE ČESTITAL?
- KAKO ČESTITAMO?
- KDAJ ČESTITAMO?
- IGRA VLOG: ČESTITAJ DRUŽINSKEMU ČLANU ZA DOBRO OPRAVLJENO DELO.
PONOVIMO
ČESTITAMO NEKOMU ZA NJEGOV TRUD IN DOSEŽEK. ČESTITAMO TAKO, DA PODAMO DESNO ROKO, JO RAVNO PRAV STISNEMO, POGLEDAMO V OČI IN ČESTITAMO.
PREDLOG ZA STARŠE
PRIPOROČAMO ogled spletnega predavanja Ursule Lavrenčič z naslovom KAKO SE NAUČIMO BRATI? Predavanje je dolgo 48 min, v njem je nekaj teorije in predlogov za branje. Na koncu (od 35 min naprej) pa je predstavljena aplikacija KOBI, ki je namenjena za pomoč učencem, ki imajo bralne težave.
Povezava do spletnega predavanja:
https://www.youtube.com/watch?v=AHfWjYG9CV4
SLOVENŠČINA – OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA
LJUDSKA PREKMURSKA PRAVLJICA O POVODNEM MOŽU
KAJ ŽE POMENI IZRAZ, DA JE PRAVLJICA LJUDSKA? RAZLOŽI NEKOMU OD ODRASLIH ALI PA SKUPAJ POIŠČITE NJENE ZNAČILNOSTI V USTREZNI LITERATURI. TAKO BOŠ SPOZNAL ŠE KAKŠNO ZNAČILNOST, KI JO IMA LJUDSKA PRAVLJICA.
POZNANIH JE VEČ RAZLIČIC PRAVLJIC O POVODNEM MOŽU. TOKRAT BOŠ POSLUŠAL TISTO, KI PRIHAJA IZ PREKMURJA. GOVORI O TEM, KAKO JE DEČEK PADEL V POTOK, TAM PA GA JE NAŠEL POVODNI MOŽ IN GA ODPELJAL V SVOJE PODVODNO KRALJESTVO.
POVEZAVO DO PRAVLJICE NAJDEŠ NA:
https://www.youtube.com/watch?v=h-ihkpnDWhQ&t=366s
- V PRAVLJIČNI ZVEZEK NAPIŠI: LJUDSKA PRAVLJICA IN NASLOV PRAVLJICE: POVODNI MOŽ. NARIŠI POVODNEGA MOŽA, KOT SI GA SAM PREDSTAVLJAŠ.
- RAZMISLI, KAKO BI SE TI POČUTIL, ČE BI TE POVODNI MOŽ ODPELJAL STRAN OD TVOJE DRUŽINE, PRIJATELJEV IN VSEGA KAR IMAŠ RAD. BI ŽELEL VSE TO NAZAJ, ČEPRAV BI TI OBLJUBLJAL BOGATA DARILA?
- NARIŠI, KAJ TEBE OSREČI. TA DAN POSKUSI RAZVESELITI SVOJE ČLANE DRUŽINE NA NAČIN, KI BI JIM BIL ŠE POSEBEJ VŠEČ. OB TEM NE POZABI, DA JE ČAS, KI GA PREŽIVIŠ Z DRUŽINSKIMI ČLANI, NAJBOLJ DRAGOCEN.
- ČE ŽELIŠ, ODPRI SPODNJO POVEZAVO NA KATERI BOŠ VIDEL SKRIVNOSTNO SLIKO. JO VIDIŠ? DOBRO OPAZUJ. ALI VIDIŠ POVODNEGA MOŽA? POBARVAJ GA. http://www.zupca.net/dnevna_soba/pravljice/pravljice_pdf/povodni_moz3.pdf
- ZA PROSTI ČAS: DRUŽINSKE POGOVORNE KARTICE
S POMOČJO POGOVORNIH KARTIC BOSTE MORDA SPOZNALI KAJ NOVEGA ALI PRESENETLJIVEGA O KATEREM DRUŽINSKEM ČLANU. KADARKOLI V DNEVU SI LAHKO VZAMETE NEKAJ ČASA IN GA PREŽIVITE DRAGOCENO DRUG Z DRUGIM.
KARTICE LAHKO NATISNETE IN IZREŽETE. ČE NIMATE TISKALNIKA, LAHKO VPRAŠANJA NAPIŠETE NA LISTKE ALI PA JIH BERETE Z RAČUNALNIKA. VSAKO VPRAŠANJE JE OŠTEVILČENO, TAKO DA SI LAHKO NA LIST ZAPISUJETE ŽE IZBRANE ŠTEVILKE. VSEH VPRAŠANJ JE 43.
IN NE POZABITE, ČAS, KI GA PREŽIVIMO Z DRUŽINO, JE NAJBOLJ DRAGOCEN.
MATEMATIKA
- NALOGA: UTRJEVANJE ZNANJA – MATEMATIČNE ZGODBE S TREMI SEŠTEVANCI
POGLEJ SLIKO, POVEJ MATEMATIČNO ZGODBO IN SESTAVI RAČUN.
PRIMER MATEMATIČNE ZGODBE: SARA IMA 5 KVADROV, 3 KOCKE IN 2 KROGLI. KOLIKO TELES IMA SARA?
RAČUN: 5 + 3 + 2 = _ 10__
ŠE SAM POVEJ MATEMATIČNE ZGODBE ZA SPODNJE SIKE IN SESTAVI RAČUNE TER JIH ZAPIŠI V MATEMATIČNI ZVEZEK. ČE ŽELIŠ, LAHKO SLIKE NALEPIŠ ALI NARIŠEŠ.
2. NALOGA: TRIKOTNIK IN KROG
OGLEJ SI POSNETEK O TRIKOTNIKU IN KROGU NA SPODNJI POVEZAVI.
https://www.youtube.com/watch?v=0gQRf564mN4
PREDEN BOŠ ZAČEL REŠEVATI NALOGE V DELOVNEM ZVEZKU, ŠE ENKRAT PONOVI, KAR SI SE NAUČIL O TRIKOTNIKU IN KROGU.
SEDAJ, KO SI PONOVIL UČNO SNOV O OBEH NOVIH LIKIH, REŠI NALOGE V DELOVNEM ZVEZKU NA STRANEH 48 IN 52.
ČE ŽELIŠ, LAHKO REŠIŠ ŠE DODATNO NALOGO.
DODATNA NALOGA: MISELNA OREHA
(ČE IMAŠ MOŽNOST, LAHKO NALOGI NATISNEŠ IN JU PRILEPIŠ V MATEMATIČNI ZVEZEK.)
- MISELNI OREH
PREŠTEJ, KOLIKO TRIKOTNIKOV JE NA SLIKI. V TABELI POIŠČI PRAVI ODGOVOR IN GA POVEJ STARŠEM.
2. MISELNI OREH
SPOZNAVANJE OKOLJA IN LIKOVNA UMETNOST
DAN DEJAVNOSTI – EKO DAN
Na povezavi si oglej video o našem tehniškem dnevu z naslovom Eko dan.
https://video.arnes.si/portal/asset.zul?id=oSYdLrcrY7ZUPXlPY1a3uCJ3
Povezave do posnetkov iz videa
- Kapljica in Listek raziskujeta: Kam gredo odpadki, ko jih odvržemo
- Lepši svet: Odpadki, animirana risanka
https://www.youtube.com/watch?v=vbM6nY6IvbY&t=66s
- Plastic planet
https://www.youtube.com/watch?v=73sGgmZoMBQ
Povezava do spletne igre
https://www.eko-jezek.si/igraj/
Ne pozabi
ŠPORT
SPREHOD V NARAVI IN GIMNASTIČNE VAJE Z RUTO
GLASBENA UMETNOST
V TEM TEDNU BOŠ PONOVIL ŽE ZNANE PESMI IN GLASBENE POJME.
- NALOGA: POSLUŠAJ GLASBENO UGANKO, POVEJ NASLOV LJUDSKE PESMI IN POIMENUJ »GLASBILO«. V POMOČ NAJ TI BO UGANKA:
OZKI IN DOLGI UMETNI ZOBJE.
VSAK DAN RAZČEŠEJO NAŠE LASE.
2. NALOGA: NA SPODNJI POVEZAVI NAJDEŠ PESMI, KI JIH ŽE POZNAŠ. OB POSNETKIH JIH VSAJ 5 ZAPOJ.
https://www.lilibi.si/solska-ulica/glasbena-umetnost/pesmice-1
3. NALOGA: IZBERI 3 PESMI IN JIH KOT SOLIST ZAPOJ DRUŽINSKIM ČLANOM. ZA VSAKO PESEM NAJDI V KUHINJI, MED IGRAČAMI ALI ZUNAJ ZVOČILO, S KATERIM BOŠ PESEM SPREMLJAL( POKROVKI, ŽLICI, LONEC, KAMENČKA…).
SPREMLJAVA NAJ NE BO PREGLASNA. VERJAMEM, DA BOŠ NAGRAJEN Z MOČNIM APLAVZOM. UČITELJICE PA KOMAJ ČAKAMO, DA BOMO PESMI ZAPELI V SKUPINI KOT PEVSKI ZBOR.
4. NALOGA: GLASBENE POJME BOŠ PONOVIL Z DOPOLNJEVANKO. ČE JO BOŠ PRAVILNO REŠIL, BOŠ DOBIL SMISELNO BESEDO PREBRANO OD ZGORAJ NAVZDOL. NAČIN REŠEVANJA LAHKO IZBEREŠ SAM.
- DOPOLNJEVANKO SI PRERIŠI NA LIST PAPIRJA IN POJME ZAPIŠI.
- NALOGE PREBERE MAMICA ALI OČKA, TI POVEŠ REŠITEV IN SI NA LIST ZAPIŠEŠ SAMO ČRKE IZ OBARVANIH KVADRATKOV.
V pomoč staršem za preverjanje so besede, ki sodijo v dopolnjevanko, v nalogah zapisane krepko.
_________________________________________________________
5. TEDEN (14. 4. – 17. 4. 2020)
Dragi učenci, spoštovani starši.
Upamo, da ste lepo preživeli praznične dni, kamor sodi tudi prihajajoči VELIKONOČNI PONEDELJEK, ki je državni praznik. Verjamemo, da bodo dejavnosti, ki vas čakajo v tem tednu, za vas zanimive in ne prezahtevne. Lepe, sončne dni, ki nam jih nudi pomlad, pa čimbolj izkoristite za gibanje na prostem, saj tudi tako skrbimo za svoje zdravje.
Vam, spoštovani starši, pa bomo hvaležni, če boste res skrbno in natančno prebrali navodila za delo in jih skupaj z otrokom dosledno upoštevali. Uspešno še naprej.
ANKETA O ŠOLSKI PREHRANI
Učenci, prosimo, da najprej izpolnite anketo o šolski prehrani na povezavi: https://www.1ka.si/a/272434. Verjetno boste potrebovali pomoč staršev pri tipkanju in klikanju.
Starši tudi za vas je bila pripravljena anketa o vašem zadovoljstvu s šolsko prehrano. Prosim, da jo rešite na povezavi: https://www.1ka.si/a/272438. Vzela vam bo manj kot 3 minute. Najlepša hvala za sodelovanje in pomoč.
POMEMBNO OBVESTILO
V sredo, 15. 4. 2020, ob 16.00 se boste lahko učenci 1. razreda videli, slišali s svojo učiteljico in sošolci preko aplikacije Zoom. Spodaj so pripeta navodila.
Spodnje hiperpovezave oddelkov bodo delovale v sredo, 15. 4. 2020, ob 16.00.
1. l (PŠ Dobrnič) – hiperpovezava
1. m (PŠ Šentlovrenc) – hiperpovezava
SLOVENŠČINA
SLOVENŠČINA – JEZIK
NASLEDNJA/I ČRKA/I PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
- A: ČRKA S, Š 1. B: ČRKA P 1. C: ČRKA S, Š 1. D: ČRKA P 1. K (PŠ DNV): ČRKA S, Š 1. L (PŠ Dobr.): ČRKA P 1. M (PŠ Šent.): ČRKA P
GLEJ DOKUMENT: SLJ NAVODILA_OBRAVNAVA ČRK – TEDEN 23. 3. – 27. 3. 2020 (KJER PIŠE LAHKO, TAM IMAŠ MOŽNOST IZBIRE).
NA SPODNJI POVEZAVI SI LAHKO OGLEDAŠ PRAVILNO POTEZO ZA POSAMEZNO ČRKO.
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
VSAKODNEVNO BRANJE – BRALNE LISTE NAJDEŠ V OBJAVAH PRETEKLIH TEDNOV. V TEM TEDNU PA SO ZA BOLJŠE BRALCE PONOVNO DODANI SLIKOPISI, VSAK DAN PREBEREŠ DRUGI SLIKOPIS.
SLOVENŠČINA – OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA IN GLASBENA UMETNOST
OGLED PREDSTAVE JURI MURI V AFRIKI PLEŠE
PREJŠNJI TEDEN SI SPOZNAL PESEM O JURIJU MURIJU, KI NI MARAL VODE. UPAMO, DA TI JE BILA VŠEČ. TA PAVČKOVA PESEM PA JE NAVDIHNILA TUDI RAZNE UMETNIKE (IGRALCE, LUTKARJE, PLESALCE, GLASBENIKE, KOSTUMOGRAFE) IN USTVARILI SO HUDOMUŠNO PREDSTAVO Z NASLOVOM »JURI MURI V AFRIKI PLEŠE«.
TVOJA NALOGA JE, DA SI OGLEDAŠ PLESNO PREDSTAVO. OGLEJ SI, KAKO JE JURI MURI PLESAL V AFRIKI. VERJAMEMO, DA BOŠ V NJEJ UŽIVAL, SAJ SE V NJEJ PREPLETAJO HUMOR, PLES IN GLASBA V AFRIŠKIH RITMIH. NE USTRAŠI SE, KER JE PREDSTAVA MALCE DALJŠA, SAJ TI TOKRAT PO POSLUŠANJU NE BO POTREBNO OPRAVLJATI DODATNIH DEJAVNOSTI.
PRI SPREMLJANJU POSNETKA PREDSTAVE PA BODI POZOREN NA:
- POSNEMANJE ZVOKOV IZ NARAVE (VODA, VETER, OGLAŠANJE PTIC IN DRUGIH ŽIVALI),
- ZVOKE RAZLIČNIH GLASBIL, NAČIN IGRANJA,
- DOMISELNOST ŽIVALSKIH KOSTUMOV,
- POSNEMANJE GIBANJA ŽIVALI…
PREDSTAVO SO UPRIZORILI V PLESNEM TEATRU LJUBLJANA, NAJDEŠ PA JO NA SLEDEČI POVEZAVI: https://vimeo.com/88232971.
TI JE BILA PREDSTAVA VŠEČ?
SEDAJ PA SE ŠE TI SPREMENI V JURIJA MURIJA IN SPROŠČENO POSNEMAJ PLES IZVAJALCEV. NA TA NAČIN BOŠ PRIDOBIL SPRETNOSTI, KI JIH BOŠ POKAZAL TUDI V ŠOLI. VESELO ZAPLEŠI OB POSNEMANJU PLESALCEV IN GLASBENI SPREMLJAVI. ČE SE TI ZDI PREZAHTEVNO, PA SI NA TO GLASBO IZMISLI SVOJE GIBE. NAJ TI BO PRIJETNO IN PREDVSEM ZABAVNO.
MATEMATIKA
- NALOGA: UTRJEVANJE ZNANJA (TO NALOGO LAHKO IZPUSTITE, ČE BOSTE IMELI TEŽAVE Z ODPIRANJEM POSNETKA)
V ZVEZEK ZA MATEMATIKO NAPIŠI NASLOV VAJA. NATO SI OGLEJ POSNETEK O MAMI ZAJKLJI IN NJENIH MLADIČKIH. PO OGLEDU POSNETKA ZAPIŠI V ZVEZEK RAČUN.
- NALOGA: OGLEJ SI SPODNJO SLIKO IN PRIPOVEDUJ, KAJ SE JE ZGODILO.
POGLEJ ŠE SPODNJI PRIMER. TUDI TUKAJ JE TAKO.
- NALOGA: POGLEJ SI SPODNJE SLIKE IN RAČUNE NAPIŠI V ZVEZEK. ČE ŽELIŠ, LAHKO SLIKE NALEPIŠ ALI NARIŠEŠ.
- NALOGA: GEOMETRIJSKA LIKA – PRAVOKOTNIK IN KVADRAT
OGLEJ SI SPODNJI SLIKI. PREBERI BESEDILO ALI NAJ TI GA PREBEREJO STARŠI.
- NALOGA: V DELOVNEM ZVEZKU REŠI NALOGE NA STRANEH 41 IN 42.
SPOZNAVANJE OKOLJA IN LIKOVNA UMETNOST
ZDRAVO JEM
IGRA: KDO IMA RAD …? (IZVAJAJTE PO ŽELJI.)
Z DRUŽINO SE USEDI V KROG. EN STOPI V SREDINO KROGA IN VPRAŠA: KDO IMA RAD PICO? VSI, KI IMAJO RADI TO JED, VSTANEJO IN POVEDO BESEDE, KI IMAJO ISTI ZAČETNI GLAS KOT PICA (V POVEZAVI S HRANO, NPR. PARADIŽNIK …). IGRO NADALJUJE TISTI, KI JE ZADNJI POVEDAL BESEDO. TA STOPI V SREDINO KROGA IN POSTAVI NOVO VPRAŠANJE, NPR. KDO IMA RAD MARMELADO? VSI, KI IMAJO RADI TO JED, VSTANEJO IN POVEDO BESEDE, KI IMAJO ISTI ZAČETNI GLAS KOT MARMELADA. IN TAKO DALJE, DOKLER IMATE MOTIVACIJO ZA IGRO.
RAZMISLI
- KATERE OD TEH JEDI, KI STE JIH POIMENOVALI, SO ZDRAVE IN BI JIH MORALI VEČKRAT JESTI?
- KATERE PA SO TISTE, KI SO MANJ ZDRAVE IN BI JIH MORALI JESTI LE OBČASNO?
ZDAJ, KO VEŠ, KAJ KDO V TVOJI DRUŽINI RAD JE, SI OGLEJ NALOGO V DELOVNEM ZVEZKU (3. DEL) NA STRANI 61. ZA DELO BOŠ POTREBOVAL NALEPKE, KI JIH NAJDEŠ V PRILOGI 4 (NAJDEŠ JIH NA ZADNJIH STRANEH). POIMENUJ, KAR JE NA SLIČICAH, IN RAZMISLI, ALI JE HRANA ZDRAVA ALI NE. NATO SE ŠE ODLOČI, ALI JO RAD JEŠ ALI NE, IN NALEPKE NALEPI NA USTREZNO MESTO.
OGLEJ SI ŠE SPODNJO NALOGO NA STRANI 62. POIMENUJ SLIČICE. PREDSTAVLJAJ SI, DA MORAŠ ZA SVOJO DRUŽINO PRIPRAVITI ZDRAVO MALICO. KATERE STVARI BI IZBRAL? OBKROŽI JIH.
ČE ŽELIŠ, LAHKO ODIGRAŠ SPLETNO IGRO O ZDRAVIH JEDEH. NAJDEŠ JO NA POVEZAVI. HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/WATCH?V=PC9MXP8R520
ČE BI BILI V ŠOLI, BI SKUPAJ PRIPRAVILI NEKAJ ZDRAVEGA IN SLASTNEGA. IN SEVEDA TO POJEDLI. KER PA NA ŽALOST TO ŠE NI MOGOČE, LAHKO, ČE ŽELIŠ, NAREDIŠ NEKAJ ZDRAVEGA IN SLASTNEGA DOMA TER S TEM PRESENETIŠ SVOJE STARŠE, BRATE IN SESTRE (LAHKO TUDI POSLIKAŠ IN NAM POŠLJEŠ SLIKO). ŽELIMO TI VELIKO USTVARJALNOSTI IN ZABAVE OB KREIRANJU TVOJE ZDRAVE JEDI. PA DA NE BOSTE SAMO VI POŠILJALI SLIK VAŠIH IZDELKOV – TUKAJ JE NEKAJ NAŠIH.
ŠPORT
V tem tednu boste izvedli športni dan, ki je obvezen za vse učence od 1. do 9. razreda. Za navodila poglejte pod zavihek Dnevi dejavnosti- Športni dan. Prosimo, da izvedite tudi anketo.
__________________________________________________________________________________________________________________________
4. TEDEN (6. 4. – 10. 4. 2020)
Dragi učenec, draga učenka, dragi starši.
Včasih se zgodi, da pride kaj, kar nikakor nismo načrtovali. Tako se je v vaš družinski urnik zagotovo že dobro vneslo naše šolsko delo, saj je za nami že 3. teden pouka na daljavo. Upamo, da pri tem nimate preveč težav, če pa se znajdete v dilemi ali imate še dodatna vprašanja, pa smo vam še vedno na razpolago.
Bližajo se nam velikonočni prazniki, zato je zdaj tudi čas, da se s svojim otrokom povežete in ga začutite. V njem je veliko dragocenega. Poleg šolskega dela, izkoristite lepo vreme in opazujte čudovito pomladno naravo, igrajte se skupaj, skupaj preberite kakšno knjigo, posvetite se barvanju velikonočnih jajčk ter drugim pripravam za praznik. To je praznik veselja in upanja, kar pa v teh časih močno potrebujemo.
Ostanite zdravi.
Lepo vas pozdravljamo vaše učiteljice 1. razreda
SLOVENŠČINA
SLOVENŠČINA – JEZIK
1. NALOGA:
NASLEDNJA/I ČRKA/I PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
1. A: ČRKA C, Č 1. B: ČRKA Š 1. C: ČRKA Č 1. D: ČRKA S, Š 1. K (PŠ DNV): ČRKA Č 1. L (PŠ Dobr.): ČRKA S, Š 1. M (PŠ Šent.): ČRKA S, Š
GLEJ DOKUMENT: SLJ NAVODILA_OBRAVNAVA ČRK – TEDEN 23. 3. – 27. 3. 2020 (KJER PIŠE LAHKO, TAM IMAŠ MOŽNOST IZBIRE).
NA SPODNJI POVEZAVI SI LAHKO OGLEDAŠ PRAVILNO POTEZO ZA POSAMEZNO ČRKO.
https://nasaulica.si/datoteke/Prikaz_pisanja_crk/story_html5.html
VSAKODNEVNO BRANJE – BRALNE LISTE NAJDEŠ V OBJAVAH PRETEKLIH TEDNOV. V TEM TEDNU PA SO ZA BOLJŠE BRALCE DODANI SLIKOPISI, VSAK DAN PREBEREŠ DRUGI SLIKOPIS.
PRIPRAVILE PA SMO TUDI PREDLOGO BRALNE HIŠICE.
Bralna hišica je namenjena spodbujanju glasnega branja (10 minut na dan, vsaj pet dni v tednu). Otrok naj vam (babici, dedku …) glasno bere. Po končanem branju se podpišete v prostorček bralne hišice in napišete datum, kdaj je otrok bral. Izpolnjen »bralni prostorček« naj otrok pobarva. Bralna hišica bo nadomestila evidentiranje branja v zvezek (podpisi). Otrok naj si hišico iz predloge preriše na list ali v zvezek. Lahko pa hišico oblikujejo tudi po svoje.
2. NALOGA:
NALOGI V DZ LILI IN BINE
REŠI NALOGI V DZ LILI IN BINE (3. DEL) NA STRANI 50 IN 51. ZA REŠEVANJE NALOGE NA STRANI 51 BOŠ POSLUŠAL POSNETEK, KI GA NAJDEŠ NA SPODNJI POVEZAVI. POSNETEK BOŠ POSLUŠAL DVAKRAT. PRVIČ GA POSLUŠAJ, SE O NJEM POGOVORI S STARŠI IN REŠI NALOGE. NATO GA POSLUŠAJ PONOVNO IN ZRAVEN PREVERI, ČE SI NALOGE REŠIL PRAVILNO. PRAVILNO REŠENE NALOGE OZNAČI S KLJUKICO.
SLOVENŠČINA – OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA
V PRAVLJIČNI ZVEZEK (BRALČEK, TRAVICA, ČEBELICA) NAPIŠI IME IN PRIIMEK PESNIKA: TONE PAVČEK IN NASLOV PRAVLJICE: JURI MURI V AFRIKI.
POZORNO POSLUŠAJ POSNETEK Z BESEDILOM PESMI.
MED POSLUŠANJEM POSKUSI ZAZNATI ČIM VEČ RIM. SE ŠE SPOMNIŠ, KAJ JE RIMA? NASTANE, KADAR SE V DVEH ALI VEČ BESEDAH PONAVLJAJO ČIM BOLJ PODOBNI GLASOVI.
PRIMER: (JURI– URI, ZVERI – MRGOLI, NIL – KROKODIL…)
https://www.youtube.com/watch?v=lFtgonp5FW4
OB KONCU POSLUŠANJA RAZMISLI:
- ALI SI SLIŠAL KAKŠNO RIMO? POVEJ JO STARŠEM.
- ZAKAJ SE JE JURE ODPRAVIL V AFRIKO?
- KDO MU JE POMAGAL PRI POTOVANJU?
- KATERE ŽIVALI JE SREČAL V AFRIKI?
- KAJ JE NA KONCU POTOVANJA SPOZNAL?
- ZAKAJ JE ČISTOČA ZA ČLOVEKA TAKO POMEMBNA? (POMISLI TUDI NA KORONAVIRUS).
ZA ZABAVEN ZAKLJUČEK PA SE LOTI EKSPERIMENTA, S KATERIM BOŠ DOKAZAL, KAKO POMEMBNO SE JE DOBRO UMITI. POMAGAJO TI NAJ STARŠI.
NAVODILO ZA EKSPERIMENT: https://www.youtube.com/watch?v=ho0o7H6dXSU
V GLOBOK KROŽNIK NALIJ MALO VODE. V VODO NATO NATRESI POPER. KO TO STORIŠ, SE S PALCEM DOTAKNI VODE IN POPRA. OPAZUJ, KAJ SE JE ZGODILO (POPER IMAŠ NA PRSTU).
SEDAJ PA PRST POMOČI V DETERGENT ALI TEKOČE MILO. UGOTOVIŠ, DA JE POPER ZBEŽAL OB ROB KROŽNIKA.
NE POZABI, TUDI BACILI, KI JIH NE MARAMO, ZBEŽIJO OD NAS, ČE SE PRAVILNO UMIVAMO.
ZABAVNO, MAR NE? SEDAJ PA HITRO UMIJ ROKE IN V ZVEZEK NALEPI PRIPOMOČKE, KI JIH POTREBUJEŠ ZA UMIVANJE (IZSTRIŽEŠ JIH LAHKO IZ REKLAM ALI REVIJ). DA NE BOŠ UMAZAN KOT JURI MURI.
MATEMATIKA
PONOVIMO
PREJŠNJI TEDEN SI SPOZNAL NASLEDNJE OBLIKE:
OBLIKE SI RISAL PROSTOROČNO NA LIST. OBLIKE, KI JIH RIŠEMO NA LIST (RAVNINO), IMENUJEMO GEOMETRIJSKI LIKI.
V NASLEDNJIH TEDNIH BOŠ SPOZNAL IN VADIL 4 GEOMETRIJSKE LIKE: KROG, TRIKOTNIK, KVADRAT, PRAVOKOTNIK.
LIKE LAHKO RIŠEMO:
- NALOGA: NA SPODNJI POVEZAVI SI OGLEJ POSNETEK RISANJA LIKOV S ŠABLONO.
- NALOGA: V ZVEZEK ZA MATEMATIKO, NA SREDINO PRVE VRSTE, NAPIŠI NASLOV GEOMETRIJSKI LIKI.
- NALOGA: NA PORTALU LILIBI (GLEJ POVEZAVO https://folio.rokus-klett.si/?credit=LIB1UCMAT&pages=i ali E-GRADIVO – UČBENIK ZA MATEMATIKO, STR. 51) SI POGLEJ RAZLAGO ZA LIKE IN V ZVEZEK NAREDI VSE ZAHTEVANE NALOGE.
ČE ŠABLONE NIMAŠ, LIKE NARIŠI PROSTOROČNO.
- NALOGA
VSI ČLANI DRUŽINE SE POSTAVITE V VRSTO.
USTNO ODGOVORI NA NASLEDNJA VPRAŠANJA:
KDO STOJI TIK PRED TABO?
KDO STOJI TIK ZA TABO?
KOLIKO DRUŽINSKIH ČLANOV STOJI PRED TABO?
KOLIKO DRUŽINSKIH ČLANOV STOJI ZA TABO?
ALI JE VEČ DRUŽINSKIH ČLANOV PRED TABO ALI ZA TABO?
PRAV GOTOVO SE SPOMNIŠ, DA SMO SE POGOVARJALI O PREDHODNIKIH IN NASLEDNIKIH ŠTEVIL.
PRIMER: PREDHODNIK ŠTEVILA 5 JE 4. NASLEDNIK ŠTEVILA 5 JE 6.
IGRAJ SE NASLEDNJO IGRO: EN, DVA TRI, PRST SE RAZPRŠI
PRVI DRUŽINSKI ČLAN V VRSTI NAJ NA TVOJ UKAZ »EN, DVA, TRI, PRST SE RAZPRŠI« POKAŽE POLJUBNO ŠTEVILO PRSTOV. TI PA POVEJ NASLEDNIK TEGA ŠTEVILA. IGRICO VEČKRAT PONOVI TAKO, DA SE PRVI V KOLONI VES ČAS MENJA.
NA ENAK NAČIN SE IGRAJ IGRICO ŠE ZA ISKANJE PREDHODNIKA ŠTEVILA.
SPOZNAVANJE OKOLJA
UPAMO, DA SI USPEL/-A NAREDITI MISELNI VZOREC O POMLADI V ZVEZKU ZA SPO. S STARŠI GA SLIKAJTE IN POŠLJITE SLIKO RAZREDNIČARKI NA NJEN E-NASLOV. PODALA TI BO POVRATNO INFORMACIJO O TVOJEM DELU. ČE BOSTE IMELI TEŽAVE S POŠILJANJEM SLIK, RAZREDNIČARKO O TEM, PROSIMO, OBVESTITE.
ZDRAVO ŽIVIM
DANES SI OGLEJ PRILOGO, V KATERI SE BOŠ NAUČIL/-A KAJ MORAMO POČETI, DA BOLJ ZDRAVO ŽIVIMO.
OGLEJ SI POSNETKA. PONOVI, KAKO MORAMO SKRBETI ZA ČISTOČO ROK IN ZOB.
ČISTOČA ROK: https://www.youtube.com/watch?v=7JGNsH5uHGY
ČISTOČA ZOB: https://www.youtube.com/watch?v=Or-x6EhAfSo
SEDAJ PA ŠE DVE NALOGI ZATE. NAJDEŠ JU V DELOVNEM ZVEZKU (3. DEL).
- OGLEJ SI PRILOGO 3 (NAJDEŠ JO NA ZADNJIH STRANEH). IZREŽI JO IN JO NALEPI V ZVEZEK ZA SPO (LAHKO JO TUDI PREPOGNEŠ). V PREGLEDNICI VSAK DAN V TEDNU OZNAČI, KAJ SI NAREDIL/-A ZA SVOJE ZDRAVJE.
- NA STRANI 62 SI OGLEJ ZGORNJO NALOGO. OBKROŽI, S ČIM SKRBIŠ ZA SVOJE ZOBE.
ČE ŽELIŠ, SI LAHKO ZVEČER PRED SPANJEM OGLEDAŠ RISANKO, KI GOVORI O ZOBEH … IN ZOBNIH MIŠKAH! PA NE POZABI SI SEVEDA UMITI ZOB.
https://www.youtube.com/watch?v=uRXeX7rP9Ao
ŠPORT
DAN DEJAVNOSTI – ŠPORTNI DAN: SPOMLADANSKI POHOD
– DANAŠNJI DAN DEJAVNOSTI PREŽIVITE S STARŠI, BRATI, SESTRAMI; NIKAKOR PA NE Z DRUGIMI SOVRSTNIKI ALI KOMERKOLI DRUGIM, KI NE ŽIVI Z VAMI.
– DNEVA DEJAVNOSTI V TAKŠNI OBLIKI ŠE NIKOLI NISMO IZPELJALI, ZATO BO DOBRODOŠLA VSAKA POVRATNA INFORMACIJA GLEDE POTEKA IN IZVEDBE.
– PROSIMO VAS, DA POVRATNE INFORMACIJE (FOTOGRAFIJE, VTISE DOGODKA,…) POŠLJETE VAŠIM UČITELJICAM NA ELEKTRONSKO POŠTO.
– DAN SI ORGANIZIRAJTE KADARKOLI V TEDNU, KO VAM NAJBOLJ USTREZA.
– ŽELIMO VAM OBILO UŽITKA!
1. NALOGA: VSTAJANJE NAJ BO DO 8.00 URE. NAJPREJ OPRAVITE JUTRANJE RAZGIBAVANJE :
(OB RAZGIBAVANJU SI LAHKO PRIŽGETE GLASBO – A NE PREGLASNO.)
SEDAJ PA POLNI ENERGIJE OPRAVITE SVOJO JUTRANJO RUTINO. ZAJTRK PRIPRAVITE DANES TUDI ZA OSTALE ČLANE DRUŽINE.
PA DOBER TEK!
2. NALOGA: DANES PRESENETITE STARŠE IN OPRAVITE NEKAJ HIŠNIH OPRAVIL NAMESTO NJIH. LOTITE SE LE TISTIH, KI JIH ŽE OPRAVLJATE SAMI IN TISTIH, KI VAM JIH DOLOČIJO STARŠI.
3. NALOGA: NEKAJ OPRAVIL STE ŽE OPRAVILI, DRUGE BOSTE PA ŠE TEKOM DNEVA, SEDAJ SE ODPRAVITE V NARAVO.
SPREHOD/POHOD OPRAVITE PO BLIŽNJI OKOLICI. OPAZUJTE IN PRISLUHNITE NARAVI. NAJBOLJ POMEMBNO JE, DA SE SPROSTITE IN UŽIVATE. PREDEN SE ODPRAVITE NA POHOD SE PRIMERNO OBUJTE IN OBLECITE TER S SABO VZEMITE MALICO IN PIJAČO.
POT, KI SI JO BOSTE IZBRALI NAJ POTEKA PO GOZDU, TRAVNIKU, NEPROMETNI POTI. NE HODITE PA PO POTEH, KJER SE SPREHAJA VELIKO LJUDI.
V NARAVI LAHKO IZVAJATE TUDI VAJE Z NARAVNIMI REKVIZITI. UPORABITE DOMIŠLJIJO IN BODITE ZELO PAZLJIVI PRI IZVAJANJU. https://www.youtube.com/watch?v=AD4z1j1TVgk&fbclid=IwAR1SZclAAVBbLNFmIJhHQNldjTVQuCvkvS2Pg8pjv-Ih9FmLFrLvh4_stvg (NEKAJ IDEJ V PRILOŽENEM VIDEOPOSNETKU).
POHOD NAJ TRAJA VSAJ 1 URO.
4. NALOGA: TO NALOGO LAHKO OPRAVITE SAMI ALI PA S KATERIMKOLI DRUŽINSKIM ČLANOM, KI IMA ČAS.
VZEMITE KATEROKOLI ŽOGO, KI JO IMATE DOMA IN IZVAJAJTE NASLEDNJE NALOGE:
- KOTALJENJE ŽOGE V RAZLIČNE SMERI, MED OVIRAMI (Z ROKO ALI NOGO),
- ZADEVANJE RAZLIČNIH CILJEV S KOTALJENJEM ALI METANJEM ŽOGE, MET ŽOGE V STENO, …
5. NALOGA: PO VADBI VAM BO PRIJALO MALO UMIRJANJA IN RAZTEZANJA. UPORABITE SVOJO DOMIŠLJIJO, POŠILJAMO VAM PA TUDI NEKAJ IDEJ:
ČESTITAMO, USPELO VAM JE!
VSEENO PA DOKONČAJTE HIŠNA OPRAVILA, POJEJTE KOSILO, POMAGAJTE POMITI POSODO IN UŽIVAJTE V PREOSTANKU DNEVA.
GLASBENA UMETNOST
ANTONIO VIVALDI: POMLAD
POVEZAVA DO SKLADBE: https://www.youtube.com/watch?v=l-dYNttdgl0
V TEM TEDNU SE BOŠ SREČAL S POSLUŠANJEM SKLADBE POMLAD, KI TRAJA 10 MINUT IN JE SESTAVLJENA IZ TREH DELOV, KI SO MED SEBOJ LOČENI S KRATKO TIŠINO MED GLASBO. PREDLAGAM, DA NAJPREJ S POMOČJO STARŠEV PREBEREŠ CELOTNO BESEDILO IN SE POTEM LOTIŠ DELA PO DELIH.
- NALOGA: V PRVEM DELU DO TIŠINE OPONAŠAJ PTIČKE IN OSTALE ŽIVALI, KI PLEŠEJO V SONCU IN MED NEVIHTO.
(1. DEL SE KONČA PRI 3.17)
OPIS 1. DELA
V PRVEM STAVKU PONUDI SKLADATELJ ANTONIO VIVALDI PTIČJE ŽVRGOLENJE, ŽUBORENJE POTOKOV, NATO PA PRIVRŠI SPOMLADANSKA NEVIHTA Z GRMENJEM IN BLISKANJEM. KO SE NEVIHTA UMIRI, SE SPET ZASLIŠI PTIČJE PETJE. SLIŠIMO, KAKO VSA NARAVA SLAVI PRIHOD POMLADI.
- NALOGA: PO TIŠINI SE ULEŽI NA POSTELJO ALI SE UDOBNO USEDI NA FOTELJ, ZAPRI OČI IN SANJAJ SKUPAJ S PASTIRJEM O LEPI POMLADI IN OSTALIH LEPIH STVAREH.
(2. DEL SE ZAČNE PRI 3.24 IN KONČA PRI 6.00)
OPIS 2. DELA
DRUGI STAVEK, KI JE POČASNI STAVEK PREDSTAVLJA PASTIRJA, KI GA JE ŠUŠTENJE CVETOČIH VEJ USPAVALO V BREZSKRBEN SEN.
- NALOGA: PO PREMORU SI V MISLIH PREDSTAVLJAJ PRAVLJIČNA BITJA IN Z NJIMI ZAPLEŠI. LAHKO SI ZAMISLIŠ, DA SI NEVIDEN.
(3. DEL SE ZAČNE 6.06)
OPIS 3. DELA
V ZADNJEM STAVKU SE NIMFE IN PASTIRJI POD BLEŠČEČIM JASNIM NEBOM ZAVRTIJO V VESEL PLES OB ZVOKIH PASTIRSKIH PIŠČALI. NIMFE SO V GRŠKI MITOLOGIJI ŽENSKA BITJA V NARAVI, KI SO SE LAHKO NAREDILA NEVIDNA.
- NALOGA: IZBERI SI NAJLJUBŠI DEL SKLADBE IN POVABI SVOJE DRUŽINSKE ČLANE, ČE BODO ŽELELI, DA ZAPLEŠEJO S TEBOJ.
- KATERI INŠTRUMENT SI SLIŠAL V SKLADBI?
_______________________________
- NARIŠI GA V ZVEZEK ALI NA LIST, KI GA NATO VLOŽI V GLASBENO MAPO.
LIKOVNA UMETNOST
V TEM TEDNU BOŠ SVOJO DRUŽINO POVABIL K USTVARJANJU NENAVADNE ŽIVALI. POTREBOVALI BOSTE VEČJI KOS PAPIRJA , KARTONA ALI PA BOSTE LISTE STAREGA KOLEDARJA ZLEPILI SKUPAJ. RISALNO PODLAGO PRITRDITE NA PRAZNO STENO (RISANJE STOJE), LAHKO USTVARJATE NA TLEH OZIROMA NA MIZI.
DA TI BODO ČLANI DRUŽINE LAHKO POMAGALI, SE SPOMNI VSEH ŽIVALI, KI SI JIH VIDEL IN O NJIH SLIŠAL V ZGODBI O JURIJU MURIJU. NAŠTEJ JIH SODELUJOČIM V USTVARJALNI IGRI.
Z IZŠTEVANKO, KI SI JO IZBEREŠ SAM, IZŠTEJ TISTEGA, KI BO ZAČEL Z RISANJEM. NA ENAK NAČIN DOLOČI VRSTNI RED OSTALIH SODELUJOČIH. LAHKO RIŠETE S ČRNIM FLOMASTROM ALI PA SI VSAK IZBERE SVOJO BARVO. DOGOVORITE SE.
USTVARJANJE NENAVADNE ŽIVALI SE LAHKO ZAČNE.
KAKO? PRVI NARIŠE GLAVO IZBRANE »AFRIŠKE« ŽIVALI (NPR. OPICE), DRUGI NARIŠE UŠESA (NPR. SLONJA), TRETJI PA DODA TRUP (NPR. ŽIRAFE) ALI PA ZAPOLNI ŠE GLAVO (NPR. OČI)… Z RISANJEM NADALJUJETE, DOKLER NIMA ŽIVAL VSEH DELOV IN STE Z UMETNINO ZADOVOLJNI.
POGLEJTE RISBO, JE ZANIMIVA?
STE SE PRI RISANJU ZABAVALI?
POIMENUJTE NASTALO ŽIVAL IN IME PRIPIŠITE NA RISBO. NASLEDNJI DAN JO LAHKO POBARVAŠ ALI ZAPOLNIŠ Z VZORČKI, ČE ŽELIŠ.
NENAVADNO ŽIVAL BI ŽELELE VIDETI TUDI UČITELJICE. SVOJ IZDELEK SKRBNO SHRANI, DA GA BOŠ PRINESEL V ŠOLO, ALI PA PROSI STARŠA, DA VAŠO UMETNINO FOTOGRAFIRA.
IDEJO ZA USTVARJANJE ŠE KDAJ UPORABITE IN NARIŠITE DELE ŽIVALI, KI JIH DOLOČITE (DOMAČE ŽIVALI, GOZDNE ŽIVALI, TISTE, KI ŽIVIJO V VODI…).
BODITE USTVARJALNI.
___________________________________________________
3. TEDEN (30. 3. – 3. 4. 2020)
POZDRAVI UČITELJIC
https://drive.google.com/file/d/1yotPbkUI9TkkF14ipyhUYDq2-TXwDqBx/view?usp=drive_web
SLOVENŠČINA
1. NALOGA
NASLEDNJA ČRKA PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
- A: ČRKA D 1. B: ČRKA S 1. C: ČRKA C 1. D: ČRKA Č 1. K (PŠ DNV): ČRKA C 1. L (PŠ Dobr.): ČRKA Č 1. M (PŠ Šent.): ČRKA Č
GLEJ DOKUMENT – SLJ NAVODILA_OBRAVNAVA ČRK – TEDEN 23. 3. – 27. 3.
V NAVODILIH IN PREDLOGIH ZA OBRAVNAVO ČRKE BODI POZOREN KJER PIŠE LAHKO, TAM IMAŠ MOŽNOST IZBIRE. ČE TI JE PREDLOG/IDEJA VŠEČ OZ. JO MOGOČE POZNAŠ ŽE IZ ŠOLE, POTEM NALOGO REŠIŠ, SICER IZBEREŠ KATERO OD DRUGIH PREDLAGANIH IDEJ.
NE POZABI NA VSAKODNEVNO BRANJE. BRALNE LISTE NAJDEŠ V NAVODILIH ZA DELO – TEDEN 16. 3. – 20. 3., DODANI PA SO TUDI NOVI BRALNI LISTI. LAHKO BEREŠ TUDI V DELOVNEM ZVEZKU ZA OPISMENJEVANJE LILI IN BINE (1. DEL), KI GA NAJDEŠ NA STRANI LILIBI.SI – ZAVIHEK E-GRADIVO (1. RAZRED).
** BEREŠ PA LAHKO TUDI NA RAZLIČNE NAČINE. ZABAVNE IDEJE NAJDEŠ V DOKUMENTU – BRANJE MALO DRUGAČE 😊.
Bralni listi D, C, Č, S, Š, P, B, H
2. NALOGA
PREPIS – NA SOSEDNJO STRAN ČRKE, KI SI JO SPOZNAL V TEM TEDNU, ZAPIŠI NASLOV PREPIS IN PREPIŠI BESEDE TER POVEDI. SPODAJ GLEDE NA SVOJE ZMOŽNOSTI IZBERI ZAHTEVNOST PREPISA.
MANJ ZAHTEVNO
PREPIS
DELO VODA DLAN DAVID NEDELJA RUDAR
_______________________________________________
SREDNJE ZAHTEVNO
PREPIS
DELO VODA DLAN DAVID NEDELJA RUDAR MEDALJA DIMNIKAR DVORANA
DANI NIMA DUDE.
_______________________________________________
TEŽJE
PREPIS
VODA DLAN DAVID NEDELJA MEDALJA DIMNIKAR DVORANA
DANI NIMA DUDE.
METOD IMA DARILO.
LANA NIMA SLADOLEDA.
3. NALOGA
ANDRAŽEVO SOBOTNO DOPOLDNE
REŠI NALOGO V DZ LILI IN BINE (3. DEL) NA STRANI 60.
NATO V ZVEZEK S ČRKAMI NARIŠI, KAKO SOBOTNO DOPOLDNE PREŽIVIŠ TI. SLIČICE NARIŠI NA PRVO PRAZNO STRAN OD ZADNJE ZAPISANE ČRKE. PRAV TAKO SI LIST RAZDELI NA ŠTIRI DELE IN V VSAK KVADRAT NARIŠI SLIČICO DRUGE DEJAVNOSTI/OPRAVILA. OB NARISANIH SLIČICAH STARŠEM PRIPOVEDUJ, KAKO PREŽIVIŠ SOBOTNO DOPOLDNE.
😊 ČE ŠE NISI OPRAVIL BRALNE ZNAČKE, LAHKO TA ČAS IZKORISTIŠ TUDI ZA TO.
MATEMATIKA
SPOZNAVANJE OKOLJA
1. NALOGA
REŠI SPLETNI VPRAŠALNIK O POMLADI.
2. NALOGA
PREK SPLETNEGA VPRAŠALNIKA SI PONOVIL/-A ZNANJE O POMLADI. SEDAJ PA V ZVEZEK ZA SPOZNAVANJE OKOLJA NAREDI MISELNI VZOREC (NA NAČIN, KOT SMO GA DELALI ŽE ZA JESEN IN ZIMO).
PRIPRAVILI SMO TI MISELNI VZOREC S KLJUČNIMI BESEDAMI. TE BESEDE IN SEVEDA NASLOV PREPIŠI V ZVEZEK, NATO PA SVOJ MISELNI VZOREC DOPOLNI Z RISBAMI ALI PA SLIKE IZREŽI IZ REVIJ IN ČASOPISOV TER JIH NALEPI. ČE ZNAŠ, LAHKO TUDI KAJ NAPIŠEŠ.
IN NE POZABI – VSAK MISELNI VZOREC JE PRAVI, SAJ GA OBLIKUJEŠ SAM/-A. PAZI PA, DA BO PREGLEDEN. NE HITI, LAHKO NASTAJA POČASI IN VEČ DNI. 😊
GLASBENA UMETNOST
PREJŠNJI TEDEN SI SE NAUČIL PLES JEŽEK TEKA, TEKA. Z DRUŽINSKIMI ČLANI GA PONOVITE.
V TEM TEDNU SE NAUČI PESMICO JANEZA BITENCA: POTOČEK.
NAJDEŠ JO V DEŽELI LILIBI/ ŠOLSKA ULICA 1-2/ GLASBENA UMETNOST/ PESMICE 1.
NAREDI SI PREPROSTO GLASBILO. V PLASTIČEN LONČEK NALIJ VODO IN VANJO PIHAJ S SLAMICO.
PRED ZAČETKOM PETJA PESMICE SI PREDSTAVLJAJ, DA SE POTOČKU POČASI PRIBLIŽUJEŠ, ZATO IGRAJ TIHO, VSE BLIŽJE POTOČKU BOŠ, GLASNOST IGRANJA STOPNJUJ. POTOČKU ZAPOJ. PO PETJU SE OD POTOČKA POSLAVLJAŠ, NAPREJ JE IGRANJE GLASNO, NA KONCU JE ŽUBORENJE KOMAJ SLIŠNO.
KO BOŠ PESMICO ZNAL, JO PREDSTAVI ČLANOM SVOJE DRUŽINE.
V ŠOLI JO BOMO ZAPELI KOT VPRAŠANJE IN ODGOVOR V DVEH SKUPINAH.
IN ŠE IZZIV: ALI ZNAŠ Z ŽVIŽGANJEM OPONAŠATI PTIČJE PETJE? POSKUSI, DA BOŠ ŽVRGOLEL KOT PTIČKI V PESMICI.
UŽIVAJ OB PETJU IN ŽVIŽGANJU.
LIKOVNA UMETNOST
ŠPORT
PRIPOROČILO: NA SPLETNI STRANI SI LAHKO OGLEDAŠ ŠE ZAVIHEK OPB IN DSP, KJE BOŠ ZAGOTOVO NAŠEL KAJ ZANIMIVEGA. 😊
___________________________________________________________________________________________________________
2. TEDEN (23. 3. – 27. 3. 2020)
Spoštovani starši, dragi učenci.
Prvi teden pouka na daljavo je za nami. Upamo, da ste se na strani dobro znašli in da vam reševanje nalog ni povzročalo večjih težav. Tudi vnaprej naloge rešujte po svojih najboljših močeh. Če naletite na kakšno težavo, smo vam na voljo za dodatna pojasnila. Skupaj nam bo uspelo.
Ostanite zdravi.
Lepo vas pozdravljamo
vaše učiteljice 1. razreda
SLOVENŠČINA – JEZIK
- NASLEDNJA ČRKA PO VRSTI GLEDE NA RAZRED
SPODAJ V MAPI SO NAVODILA IN NEKAJ PREDLOGOV, KAKO LAHKO OBRAVNAVATE POSAMEZNE ČRKE (U, D, C, Č).
SLOVENŠČINA – OBRAVNAVA UMETNOSTNEGA BESEDILA
V PRAVLJIČNI ZVEZEK NAPIŠI IME IN PRIIMEK PISATELJICE: SAŠA VEGRI IN NASLOV PRAVLJICE JURE KVAK – KVAK.
- POSLUŠAJ PRAVLJICO O DEČKU JURETU. https://www.youtube.com/watch?v=9kcw9xz5xag
- V ZVEZEK NARIŠI SADNO KUPO, KI SI JO PREDSTAVLJAŠ PO SVOJEM OKUSU. LAHKO PA SADNO KUPO NAREDITE IN POJESTE, BO ZDRAVA IN OKUSNA MALICA.
- PRAVLJICO PRIPOVEDUJ OB POMOČI SPODNJIH ILUSTRACIJ.
MATEMATIKA
SPOZNAVANJE OKOLJA
RAST KREŠE – 3. DAN
RAST KREŠE – 7. DAN
RAST FIŽOLA – 3. DAN
RAST FIŽOLA – 5. DAN
RAST FIŽOLA – ZAKLJUČEK NALOGE
ŠPORT
LIKOVNA UMETNOST
PRI LIKOVNI UMETNOSTI BOSTE POSTALI PRAVI ABECEDNI KIPARJI. NAVEZALI SE BOMO NA SLOVENŠČINO IN BOMO UTRJEVALI ZNANE ČRKE NA ZABAVEN IN KAR SE DA IZVIREN NAČIN.
UČENCI NAJ V NARAVI USTVARJAJO ZNANE ČRKE IZ NARAVNIH MATERIALOV, LAHKO USTVARJAJO ŽE TUDI BESEDE. LAHKO SESTAVIŠ POVED ZA MAMICO OB NJENEM PRAZNIKU »MAMICA, RAD TE IMAM.«
ČRKE/BESEDE LAHKO USTVARJAJO IZ STORŽEV, VEJIC, TRAVNIH BILK, KAMENČKOV … NAJ DOMIŠLJIJA NE POZNA MEJA, PUSTITE JI PROSTO POT 😉.
V PRIMERU SLABEGA/HLADNEGA VREMENA, LAHKO NALOGO OPRAVIJO TUDI V NOTRANJIH PROSTORIH IN UPORABIJO MATERIALE, KI SO PRI ROKI.
SESTAVLJANJE IZ PRIBORA, KOCK, DRUGIH IGRAČ, ZAMAŠKOV, BARVIC, GUMBOV …
KO SESTAVIJO, FOTOGRAFIRAJTE IZDELEK IN SI SLIKO SHRANITE, DA JO BODO UČENCI POKAZALI V ŠOLI.
VEMO, DA STE PRAVI MALI UMETNIKI IN SE VESELIMO, DA BOMO VIDELI ČRKE IN BESEDE V DRUGAČNIH PREOBLEKAH 😊.
GLASBA
V TEDNU OD 23. DO 27. 3. 2020
SE BOSTE S POMOČJO POSNETKA NAUČILI PLES
ZA PESEM MIRE VOGLAR JEŽEK TEKA,TEKA, KI JO
VEČINA POZNA ŽE IZ VRTCA.
POSNETEK PESMI: https://www.youtube.com/watch?v=AuERmHdxvL8
K UČENJU PLESA LAHKO POVABIŠ TUDI OSTALE ČLANE DRUŽINE, TAKO BO VSE SKUPAJ ŠE BOLJ ZABAVNO.
KO SE VRNEMO V ŠOLO, PA BOMO ZAPLESALI SKUPAJ.
_____________________________________________________________________________________________________________
1. TEDEN (16. 3. – 20. 3. 2020)
SLJ
– Učenci naj rešijo nalogo v DZ3 na strani 38, 39.
– Glede na razred naj v zvezku za črke naredijo naslednjo črko po vrsti.
– V zvezek za črke naj narišejo ali nalepijo sličice, ki vsebujejo glas obravnavane črke. Besedo naj glaskujejo in pod sličico naredijo toliko vodoravnih črtic, kolikor glasov ima beseda. Naredijo naj 8 primerov.
– Učenci lahko izstrižejo znane črke iz reklam, časopisov in jih sestavljajo v besede.
– Branje (berejo naj besedila na bralnih listih, ki jih imajo v zvezku, v prilogi Bralni listi ali kaj drugega). Branje prilagodite glede na otrokovo predznanje.
MAT
– Rešijo naj naloge v DZ3 na strani 30. V kolikor imajo nalogo že narejeno, naj v zvezek za matematiko napišejo in izračunajo 10 računov (5 primerov seštevanja in 5 primerov odštevanja).
– Rešijo naj naloge na strani 31, 32. V kolikor imajo nalogo že narejeno, naj v zvezek za matematiko napišejo in izračunajo 10 računov (5 primerov seštevanja in 5 primerov odštevanja).
– Rešijo naj naloge na strani 37.
SPO
– Rešijo naj naloge v delovnem zvezku na straneh 33, 34 in 35. Na strani 33 s klikom na čebelico lahko na spletnem portalu rešijo kviz o vremenu in vremenskih znakih.
– Učenci naj se veliko gibajo na svežem zraku, opazujejo naj naravo (cvetlice, drevesa, vreme…).
Priporočilo:
Učenci naj rešujejo naloge na spletnem portalu dežela Lilibi. Za vajo se lahko poslužujete tudi portalov drugih založb, ki so jih ponudili v uporabo brezplačno (Modrijan, Mladinska knjiga…).